شناسه خبر : 54900
دوشنبه 30 مرداد 1396 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدار در مورد بیکاری 2100 نفر از فرزندان ایثارگران خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از بیکاری 2 هزار و 100 نفر از فرزندان خانواده های ایثارگر، جانباز، شهدا و آزادگان در این استان خبر داد.

فاش نیوز -  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از بیکاری 2 هزار و 100 نفر از فرزندان خانواده های ایثارگر، جانباز، شهدا و آزادگان در این استان خبر داد.

به گزارش فاش نیوز، عبدالرضا فرجیان با اشاره به معضل بیکاری در سطح کشور و به خصوص استان خوزستان اظهار داشت: فرزندان ایثارگران در استان خوزستان با مشکل بیکاری مواجه اند و جا دارد دستگاه های اجرایی در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

بر اساس این گزارش عبدالرضا فرجیان در حاشیه برگزاری آیین از تجلیل از آزادگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خوزستان در دوران دفاع مقدس دو هزار و 750 آزاده را تقدیم انقلاب کرد که با توجه به جایگاه استان و در اختیار داشتن رتبه پنجم کشور ، نیاز بود که برنامه ویژه ای برای گرامیداشت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی تدارک دیده شود.

وی بیکاری فرزندان خانواده های آزادگان را دغدغه اصلی آنان برشمرد و گفت: اگرچه در این زمینه تاکنون تلاش های زیادی صورت گرفته است اما برای به حداقل رساندن دغدغه ها ، تمامی دستگاه های استان باید با ما همکاری کنند.

فرجیان تصریح کرد: حدود 2 هزار و 100 نفر از فرزندان خانوده های ایثارگر، شهدا، جانبازان و آزادگان تحت پوشش داریم که با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند اما باتوجه به این که دانشگاه ها در هر مقطع تحصیلی 650 نفر خروجی دارند محدودیت هایی برای استخدام آن ها در دستگاه های اجرایی ایجاد شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: در این زمینه باید تمامی مسئولان استان و دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند چرا که اینگونه می توانیم دین خود را به شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان ادا کنیم.

گفتنی است آیین تجلیل از آزادگان دوران دفاع مقدس یکشنبه شب با حضور بیش از یک هزار آزاده خوزستانی در محل سرسرای امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد و از جمعی از این آزادگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
با سلام
اینجانب سرفراز عبدالهی صنعتگر دارای یک واحد تولید ، فراوری و بسته بندی محصولات غذایی در ناحیه صنعتی انجیره مرودشت فارس که متاسفانه بعلت عدم همکاری بانک کشاورزی و همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و عدم پیگیری موضوع این واحد صنعتی بیش از یکسال علیرغم سرمایه گذاری بیش از 25 میلیارد ریال و زحمات بی شائبه تعطیل مانده است تقدیم میگردد.

نظر به اینکه بعلت کارشکنی مسئولین استانی و وجود رانت و باند بازی در ارائه تسهیلات و همچنین کانالیزه بودن سیستمهای حمایتی متاسفانه امکان ادامه حیات برای فعالان اقتصادی که حاضر به باج دهی نبوده و طرفدار باند و جناح حاکم نیز نمی باشند وجود ندارد.

لذا خواهشمند است در صورت صلاحدید نسبت به پیگیری مشکل واحد صنعتی اینجانب که با سرمایه شخصی خود و خانواده که ایثارگر نیز می باشیم ( آزاده و جانباز) و در صورت حمایت حداقلی در ارائه تسهیلات بانکی قادر به ایجاد اشتغال برای حداقل 25 نفر می باشم اقدام فرمائید.

متاسفانه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس که فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی را نیز به یدک میکشد تنها به کارهای باندی و جناحی توجه دارند و در عمل کاری برای صنعتگران انجام نمی دهند.
سلام.۴۰ساله زیرنظربنیادشهیدهستیم.پدرم سال ۱۳۵۹شهیدشد. دراین ۴۰ سال هرگزندیدم به شگایات خانواده شهید.بخصوص فرزندشهید رسیدگی شود.۴۲سالمه متاهل وداری۱پسر ازلحاظ جسمی مشکل دارم لگنم پروتز ران وآرنجم هم پلاتین. خرج زندگیم بومادران میده جالب اینجاست یارانه معیشتی هم بهم تعلق نگرفت آقای سیدشهیدی بنده به کی دردموبگم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi