شناسه خبر : 54911
دوشنبه 30 مرداد 1396 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزنه برداران جانباز برای مسابقات جهانی مکزیک مشخص شدند

سیدمحمدرضا میرشفیعی دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین با اعلام برگزاری ششمین و آخرین مرحله تمرینات تیم ملی گفت: ترکیب ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک مشخص شد.

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون جانبازان ومعلولین، دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: آخرین مرحله آماده سازی تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین از 3 شهریور تا 3مهر ماه به مدت یک ماه برگزار می شود و دو هفته تمرینات قدرتی و دو هفته نیز برنامه های حفظ قدرت برگزار می شود و اصلاح تکنیک برخی از وزنه برداران که در گروه سنی جوانان هستند نیز صورت خواهد گرفت .
میرشفیعی خاطر نشان کرد: در بخش بزرگسالان 13 نفر و در بخش جوانان 6 نفر برای اعزام در نظر گرفته شدند که همگی از بهترین ها هستند. در بخش بزرگسالان با اوزان کامل در مسابقات شرکت می کنیم و محسن بختیار در دسته 54 کیلوگرم، هم در بخش جوانان و هم در بخش بزرگسالان وزنه خواهد زد و با احتساب وی، تیم بزرگسالان در همه وزن ها نماینده دارد و در برخی از اوزان نیز حتی دو نماینده خواهد داشت.
مانی دهباشی (دسته 49 کیلوگرم)، روح اله رستمی (دسته 72 کیلوگرم)، نادر مرادی (دسته 72 کیلوگرم)، علی حسینی (دسته 80 کیلوگرم)، مجید فرزین (دسته 80 کیلوگرم)، سید حامدصلحی پور (دسته 88 کیلوگرم)، علی صادق زاده (دسته 107 کیلوگرم) از تهران، سامان رضی (دسته 97 کیلوگرم) از گیلان، امیر جعفری (دسته 59 کیلوگرم)، یوسف یوسفی (دسته 59 کیلوگرم) از البرز، صمد عباسی (دسته 65 کیلوگرم) از کرمانشاه، منصور پورمیرزایی (دسته به علاوه 107کیلوگرم) از کرمان، سیامند رحمان(دسته بعلاوه 107 کیلوگرم) از آذربایجان غربی، ملی پوشان اعزامی در بخش بزرگسالان هستند.
در بخش جوانان نیز علیرضا ایزدی (دسته 49 کیلوگرم) از کرمانشاه، محمد امین ساکت (دسته 88 کیلوگرم) از تهران، امیر بخشی (دسته 97 کیلوگرم) از اصفهان، معین احمدی (در دسته 107 کیلوگرم)، از کردستان، محمدرضا رجبی (در دسته 107 کیلوگرم) از قزوین و محسن بختیار (در دسته 54 کیلوگرم) از گیلان نمایندگان کشورمان هستند.
علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی فخرآور، سیدمحمدرضا میرشفیعی و محمدجواد رازی به عنوان مربیان تیم ملی بر تمرینات این مرحله نظارت دارند.
تیم ملی ایران سوم مهر ماه تهران را برای حضور در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان به مقصد مکزیک ترک خواهد کرد.
این مسابقات تا 17 مهر ماه در جریان است و رقابت های جوانان طی یک روز انجام می شود و پس از آن مسابقات بخش بزرگسالان برقرار خواهد بود.

 

منبع: ایرنا
اینستاگرام
پس آقای اسدزاده چرا انتخاب نشد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi