شناسه خبر : 54919
دوشنبه 30 مرداد 1396 , 16:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتصاب مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی با اشاره به رویکرد رییس محترم جمهور در جهت استفاده از ظرفیت و توان بانوان شایسته در مناصب اداری به ویژه فرزندان اناث تحصیل کرده و توانمند شهدای گرانقدر، «بهاره کشفی» را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

انتصاب مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران

در بخشی از متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است:
سرکار خانم «بهاره کشفی»                                                      
بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با عنایت به رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از ظرفیت و توان بانوان شایسته در مناصب اداری به ویژه فرزندان اناث تحصیل کرده و توانمند شهدای گرانقدر و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، سرکار عالی را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح منصوب می‌نمایم.
بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.
گفتنی است خانم «بهاره کشفی» فرزند شهید، دارای فوق لیسانس حقوق بوده و در حال اتمام دوره دکتری در رشته حقوق بین الملل است.
وی پیش از این به عنوان مشاور و مدیر امور حقوقی در سازمان ها و شرکت های وابسته به وزارت خانه های «صنعت، معدن و تجارت» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» مشغول به فعالیت بوده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
اقامدیر سایت سلام ماهمچنان منتظر حبرکسرخدمت جانبازان هستیم خیلی وقت که که سایت شما چیزی نمینویسد اخرچراشما سایت به این خوبی حداقل یه پیکری یایه مصاحبه ای ازنورزی ویااقاکمالی روخروجی تان بزارید ویا حتما شماپیگیرهستین انها حتماجواب نمیدهند ماهمچنان منتظرمیمانیم باتشکرازسایت خوب تان
خدا را شکر یکی از اعضا محترم خانواده ایثارگر در مسند مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد منصوب گردید.این انتصاب خواهر شایسته ام سرکار خانم بهاره کشفی انشاء الله منشا خیربرای ایثارگران عزیز در رسیدگی به تنظیم لوایح به مجلس شورای اسلامی بوده و آن بخش از قوانین تصویب شده که در بایگانی ها خاک می خورد با پیگیری سرکار خانم کشفی پیگیری و اجرائی شود .محضر مبارک خانم کشفی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi