شناسه خبر : 54922
سه شنبه 31 مرداد 1396 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید صفوف را مشخص کرد

تامل ونگاهی به خطبه ی ۱۴۱ حضرت امیر المومنین (ع) در نهج البلاغه؛ بدانید که میان حق وباطل جز چهار انگشت فاصله نیست. پرسیدند: معنای آن چیست؟ امام (ع) انگشتان خود را میان چشم وگوش گذاشت وفرمود: باطل آن است که بگویی شنیدم وحق آن است که بگویی دیدم!

ماهی از سر گنده گردد نی ز دُم

فتنه از عمامه خیزد نی زخُم

ای کاش دربیان مطالب کمی دقت می کردیم؛ حداقل اگر مطمئن نیستیم کمی تحقیق کنیم وبعد حرف بزنیم. این توصیه به یک جناح مربوط ومحدود نمی شود؛ عملکرد بد گروه های مختلف سیاسی در این باره وجود دارد. آدم غرب زده هرهری مذهب است؛ به هیچ چیز اعتقاد ندارد اما به هیچ چیز هم بی اعتقاد نیست. یک آدم التقاطی است ونان به نرخ روز خوراست؛ همه چیز برایش علی السویه است. خودش باشد وخرش از پل بگذرد، دیگر بود و نبود پل هیچ است (مرحوم جلال ال احمددرکتاب غرب زدگی).

امام صادق (ع): دروغ می گوید کسی که ادعای محبت ما را دارد ولی از دشمنان ما تبری نمی جوید. باید صفوف را مشخص کرد، باید دشمنان ملت از دوستان ملت قابل تشخیص باشند. لعنت خدا بر کسانی باشد که در جریان انتخابات(۸۸) سنگ بنای غلطی را گذاشتند و اقدام به چنین شایعاتی نمودنند واقدام به چنین اغتشاشاتی نمودند... در کشور یک عده به سوی استبداد محض حرکت می کنند لکن اسم آن را گذاشتند دموکراسی؛ ایشان در هر ظلمی شریک هستند.

امام حسین (ع) به یارانشان مسئولیت مومن بودنشان را گوشزد می کردند. برخی ازاین آقایان می گویند که ما در گذشته امتحانمان را خوب داده ایم حال امروز... امام راحل در وصیت نامه خود گفته اند: میزان در هر کسی حال فعلی اوست. این غلط است که فقط گفت انقلاب صاحب دارد؛ بله صاحب دارد اما صاحب به سرباز نیاز دارد؛ اینکه سرباز دل خوش کند که امام دارم کافی نیست، سرباز واقعی از امامش باید دفاع کند. در آخرالزمان فتنه پی درپی می آید؛ امام جهت را تعیین می کند وسرباز باید سربازی کند. این جنگ بی وقفه ادامه دارد. اگر سرباز امام را تنها بگذارد نتیجه اش همان می شود که درزمان علی ابن ابیطالب(ع) اتفاق افتاد؛ نتیجه وخروجی اش ۱۳۰۰ سال حسرت تنها گذاشتن امام زمان خود می باشد.

اینستاگرام
سلام بر فاش نیوز...سلام بر کارکنان و مدیران دلسور این پایگاه واقعی تحلیگر فرهنگ ایثار و شهادت و مدیران عالم این پایگاه خبری خون و شهادت و مصداق این کلام مشهور و واقعی سوای هر گونه تملق و این مصداق فاش نیوز ( مداد العلما افضل من دما الشهدا) چون این اندیشه هاست که شهدا را تربیت میکنند. خواهشمندم با بنده مانند دفعه های قبل به تماس بگیرند و نمیدانم که دیشب یه کامنت مبسوط در مورد لوایح و اجحاف های وکلای ملت و مدیران ارشد با حقوق های میلیاردی در خصوص ایثارگران نوشتم و متأسفانه فاش نیوز انتشار نداد ایشالله که فاش نیوز مانند خیلی ها از پایگاه های خبری همرنگ جماعت نمیشود تا سرانجام بتواند سرنوشت قومی را تغییر دهد و حق رابه صاحبانش برسانند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi