شناسه خبر : 54923
شنبه 04 شهريور 1396 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدرشهیدمدافع حرم"سید میردوستی" درسلامت کامل است

اگر این قله های عزت نبودند، سلفی های ذلت با حیثیت ما چه می کردند!

درحالی که هنوز پیکر فرزند شهید این پدر به ایران بازنگشته بود پدرشهید(حاج مرتضی)این رزمنده دوران دفاع مقدس به اصرار از مسئولین سپاه درخواست کرد که باید او را به جبهه سوریه اعزام کنند تا جای فرزند شهیدش را پُر کند، که پعد ازچندماه، این پدر دلاور نیز به جمع مدافعان حرمِ اهل بیت علیهم السلام پیوست و به سوریه اعزام شد.

فاش نیوز - اگر این قله های عزت نبودند، سلفی های ذلت و حقارت با حیثیت کشور و مردم ما چه می کردند! در حالی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، شایعه مفقودیِ"حاج سیدمرتضی میردوستی" پدر شهید مدافع حرم،"سیدمحمدحسین میردوستی"، در سوریه در حجم بالا دست به دست می شد، روز گذشته خبر سلامتی اش به خانواده رسید و نگرانی ها در این مورد پایان یافت.

داستان اعزامِ این پدر شهید به سوریه و حضور حماسی اش درجمع مدافعان حرمِ حضرت زینب سلام الله علیها، خود ماجرایی دارد شنیدنی و مایه عزت و سربلندی هر ایرانی است که دل در گرو دفاع از حقانیت انقلاب و اسلام و دین دارد!

"سیدمحمدحسین میردوستی" فرزند این پدر رزمنده مدافع حرم، در پاییز سال 1394 برای اعزام به سوریه و مبارزه با تکفیری های داعش در تلاش بود و بالاخره به اتفاق دوستان همرزمش با یکی از گردان های "صابرین" به سوریه اعزام شد.

سیدمحمدحسین که چندماهی از به دنیا آمدن فرزندش می گذشت، بالاخره در مبارزه با تکفیرهای داعش در روز تاسوعای همان سال(94) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از یگ هفته پیگر پاکش به میهن اسلامی بازگشت و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار دیگر شهدای مدافع حرم آرام گرفت.

در ایامی که خبرشهادت سیدمحمدحسین به خانواده اش رسیده بود و مسئولین و مردم برای عرض ارادت به ساحت این شهید و دلجویی خانواده اش در منزل شهید حضور می یافتند و درحالی که هنوز پیکر فرزند شهید این پدر به ایران بازنگشته بود پدرشهید(حاج مرتضی)این رزمنده دوران دفاع مقدس به اصرار از مسئولین سپاه درخواست کرد که باید او را به جبهه سوریه اعزام کنند تا جای فرزند شهیدش را پُر کند، که پعد ازچندماه، این پدر دلاور نیز به جمع مدافعان حرمِ اهل بیت علیهم السلام پیوست و به سوریه اعزام شد.

این اعزام ها بصورت متناوب ادامه داشت تا اینکه در آخرین اعزام که بهار امسال بود خبر مفقودیِ "حاج مرتضی" در سوریه و در محافل و شبکه های اجتماعی پیچید و خانواده را نگران کرد.

خانواده اش بارها از مراجع مختلف ذیصلاح پیگیر موضوع بودند، تا اینکه پس از چندماه بی خبری، سرانجام چند روز پیش، حاج مرتضی طی تماسی با همسرش از "دمشق"، وی و خانواده اش را از سلامتی اش آگاه ساخت و بدین ترتیب نگرانی ها برطرف شد.

گفتنی است حاج «سید مرتضی میردوستی»، رزمنده با سابقه جبهه های دفاع مقدس، خود فرزند یکی از علمای بزرگ شاهرود و برادر شهید است که برادرش نیز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است. ضمن اینکه تنها فرزند ذکور دیگر این پدر، از ناحیه چشم مجروح گردیده و اکنون جانباز می باشد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
خدارو شکر که از سلامتی ایشون مطلع شدیم.
امیدوارم حاج مرتضی عزیز هرکجاکه هستند سایه پرمهرشون بالای سرخانواده باشه و ازخداوند عزت روز افزون براشون مسئلت دارم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi