شناسه خبر : 54932
سه شنبه 31 مرداد 1396 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمک برای راه اندازی یک واحد صنعتی در فارس

اینجانب سرفراز عبدالهی صنعتگر دارای یک واحد تولید، فراوری و بسته بندی محصولات غذایی در ناحیه صنعتی انجیره مرودشت فارس که متاسفانه به علت عدم همکاری بانک کشاورزی و همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و عدم پیگیری موضوع این واحد صنعتی بیش از یک سال علیرغم سرمایه گذاری بیش از 25 میلیارد ریال و زحمات بی شائبه تعطیل مانده است تقدیم می گردد.

 نظر به اینکه به علت کارشکنی مسئولین استانی و وجود رانت و باند بازی در ارائه تسهیلات و همچنین کانالیزه بودن سیستم های حمایتی متاسفانه امکان ادامه حیات برای فعالان اقتصادی که حاضر به باج دهی نبوده و طرفدار باند و جناح حاکم نیز نمی باشند وجود ندارد.

لذا خواهشمند است در صورت صلاحدید نسبت به پیگیری مشکل واحد صنعتی اینجانب که با سرمایه شخصی خود و خانواده که ایثارگر نیز می باشیم ( آزاده و جانباز) و در صورت حمایت حداقلی در ارائه تسهیلات بانکی قادر به ایجاد اشتغال برای حداقل 25 نفر می باشم اقدام فرمائید.

متاسفانه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس که فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی را نیز به یدک می کشد تنها به کارهای باندی و جناحی توجه دارند و در عمل کاری برای صنعتگران انجام نمی دهند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
متاسفانه این روزها اوضاع ایثارگران افتضاح هست. ایثارگرانی که وارد تولید و صنعت شده اند از همه بیشتر رنج و عذاب می کشند.
زیرا از یک طرف مردم فکر می کنند ایاثرگران صنعتگر از امکانات زیاد دولتی و رانت برخوردارند
و از طرف دیگر هم دولت و بویژه ادارات و سازمان های دولتی مسئول حمایت از تولید و اشتغال برای ایثارگران شمشیر را از رو بسته و انتقام مسایل سیاسی را از ایثارگران می گیرند و نه تنها کمکی نمی کنند بلکه انها را از زندگی هم ساقط می کنند.
ما ایثارگران وجه المصالحه جریانیات سیاسی قرار گرفته ایم و معصومانه تاوان کاری را می دهیم که هرگز انجام نداده ایم.
توصیه به این برادر ایثارگر:
واحد صنعتی خودت را بفروش و پولش را در بانک بگذار و سودش را بگیر و از شر دولت و بیمه، کاگر، اداره کار و هزاران مشکل دیگر خلاص شو.
مملکت ما جایی برای تولید و اشتغال ندارد مگر در حرف و شعار ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi