شناسه خبر : 54933
سه شنبه 31 مرداد 1396 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلسوزان دو ملیتی!

کسی که دو ملیتی است و به دو پرچم و دو سرود و دو پرچم متعهد است، چگونه میتواند حافظ ارزش های کشورش در برابر کشور دومش باشد. در ایران قسم به قرآن داشته باشد و شاید در آمریکا قسم به انجیل؟!

معلم جانباز - ما در کشوری زندگی می کنیم که قراره بانی ظهور و فدائی امام زمان (عج) باشیم و از اهداف انقلاب، برداشتن تبعیض و نابرابری بود و هدف شهدا و جانبازان نیز استقرار نظام اسلامی و تداوم و انتقال آن به سایر مظلومین جهان بود که ملت شاهد بودند فرزندانشان با تقدیم جانشان کوتاهی نکردند و تا زمانی که ایثارگری وبرادری و ولایتمداری رنگ و بوی خدائی دارد، کشور وملت احساس آرامش واطمینان به مسئولین  دارند.

  از زمانی که فرهنگ منم منم و اشرافی گری وغرب زدگی دامن مسئولین را گرفت و آنها و دُردانه های آنها دنبال کسب ثروت، قدرت و رفتند و در جهت خلاف رودِ عظیم ملت شنا کردند و هر روز با شعار زدگی و سوء استفاده از نام شهید و....غرق در امیال کثیف ثروت و رانتخوری رفتند و دوستداران و بانیان و دلسوزان کشور را با القاب دلوابس، عقب مانده و....خطاب کردند به نظر حقیر در حال استهاله فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج هستند!
 
  امروز فرزندان کسانی استخدام می شوند که یا از نزدیکان مدیران و مسئولین ارشد باشند و یا اینکه فرزندان حلقه های وابسته به کانون های ثروت وقدرت باشند! و اگر می بینید در لابلای استخدامی ها، یکی دو نفر از فرزندان جانبازان  25%به بالا را به کار می گیرند، آن هم دلبخواهی کارکنان بنیاد است نه براساس ضابطه و اطلاع رسانی!؟

فرزندان جانباز بیکارند.

  خلاصه عرض کنم کم کم فرهنگی بر ادارات و جامعه ترزیق می شود تا فرزندان دلسوزان انقلاب به بهانه تندرو و متحجر و.....کنار زده شوند و دلسوزی نباشد که مزاحمت ایجاد کند. آنها هم شعاع فعالیت خود را باز می ببینند و همچنان غارتگرانه، حقوق های نجومی و وام ها میلیاردی و... می ببرند.
 
 راستی دوستان، در دولت تدبیر و امید که واقعا" کلمات خوبی را یدک می کشد روزی اگر جرم و مفسده ای در جامعه که آنها زمامدار آن هستند اتفاق بیفتد، از گناه و معصیت آن سهمی دارند؟
آنها چگونه در روز موعود  و رستاخیز جواب می دهند؟ مطمئنا با این شرایط که به وجود آورده اند، قطعا" آخرتشان به تاراج رفته.

  اگر به معاد اعتقاد راسخ دارند حتما باید کوشش کنند تا این گناهان و مفسده های موجود که از روی ناکارآمدی مسئولین است را از بین ببرند. چرا که کشور ما غنی و امکاناتش فراوان وجوانانش با غیرت و رهبرش دلسوز و فرزانه است. اگر آنها فقط به اقتصاد مقاومتی که اصرار رهبری بود جامعه عمل می بوشاندند قسمتی از این معضل بیکاری رفع میشد.

همه باهم دعا کنیم خداوند متعال یار و یاور مسئولین باشد و حافظ آنها، و اطمینان و حس وطن دوستی را در مسئولین، به ویژه مدیرانِ گرین کارت دار و دو ملیتی را افزایش یابد، تا فقط به ایران بیاندیشند وچشم خود را از غرب ببوشانند.
 یک سئوال همیشه مرا اذیت می کند و
اگر جناب ساقی عزیز جواب بدهند ممنون می شوم.

و آن اینکه کسی که دو ملیتی است و به دو پرچم و دو سرود و دو پرچم متعهد است، چگونه میتواند حافظ ارزش های کشورش در برابر کشور دومش باشد. در ایران  قسم به قرآن داشته باشد و شاید در آمریکا قسم به انجیل؟!

 ممنون که خواندید ...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام و عرض احترام خدمت شما همرزم قدیمی شما بسیار نکته سنجی فرمودید .
عزت شما زیاد .
اگر یک ایرانی در کشور امریکا رئیس مجلس و یا دادستان بشود، حتما هوای ایران رو خواهد داشت و حتی شاید با مالیات های مردم امریکا ، برای ایران مدرسه و درمانگاه و پارک و مترو و راه و.....هم بسازد !
و یا متناسب با فرهنگ ایران ، برای مردم امریکا دین و مذهب و مجازات تعیین کند!
ولی این اتفاق هرگز در هیچ کشوری اتفاق نمی افتد؟

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi