شناسه خبر : 54937
چهارشنبه 01 شهريور 1396 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده های سرداران شهید مدافع حرم در دانشگاه علامه طباطبایی

از خانواده های سرداران شهید مدافع حرم و شهید محسن حججی در دانشگاه علامه طباطبایی تجلیل به عمل آمد

فاش نیوز - کارگروه دانشجویی انجمن خادمان شهدای حرم‌در هجدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسرکشور در دانشکده ی الهیات دانشگاه علامه طباطبایی ساعت ۲۱:۳۰ در مورخه ۳۰/۵/۹۶ با همت دانشجویان متعهد از مقام شامخ شهید مدافع حرم محسن حججی و دیگر خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل کرد
در این مراسم معنوی که مصادف بود با شب شهادت حضرت جواد الائمه (ع) فرزند شهید مدافع حرم مرتضی کریمی در وصف پدر شهیدش دکلمه ای را ارائه دادند . در ادامه سردار برقی معاون هماهنگ کننده کاروان های راهیان نور به تبیین نوگرایی در چهارچوب دین و تطبیق ان با فرهنگ دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.
در این مراسم از  پدر شهید مرتضی کریمی و علی اقا عبداللهی و فرزند سرلشگر شهید حسین همدانی تجلیل شد که آقای وهب همدانی ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ها و گام نهادن در راه شهدا را که وصیت پدر شهیدشان بود را به دانشجویان و حاضرین توصیه کردند‌‌.
شایان ذکر است خادم الشهدا سرتیپ جانباز عباس طایفه رئیس انجمن خادمان شهدای حرم در این محفل دانشجویی ضمن تبیین اهداف انجمن و شرایط وضع موجود محور مقاومت اضحار داشت شهدای ما با اخلاص و توکل بر خدا و پیروی از امام خامنه ای مدظله العالی با دفاع از حریم خانواده، منافع ملی و حریم ولایت فقیه توفیق دفاع از حرمین شریفین را پیدا نموده اند .
در پایان این مراسم شال خادم الشهدایی از طرف انجمن توسط وهب همدانی فرزند شهید همدانی به نمایندگی از تمامی دانشجویان سراسر کشور به اقای ابوالفضل مظاهری دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور اهدا شد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi