شناسه خبر : 54945
چهارشنبه 01 شهريور 1396 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز ازدواج، اول ذی الحجه مبارک باد

 

اینستاگرام
در این روز فاطمه (س) که حبیبه خدا، عصاره خوبی ها و نگین تحیر برانگیز خلقت است با مردی آسمانی و الهی از تبار نور، مردی از دیار بهشت، علی مرتضی علیه السلام ، وصی رسول خدا پیوند ازدواج می بندد، عرشیان هلهله گویان، عالم را نورافشانی می کنند، سلام و درود از آسمان می بارد و طبق طبق تحفه ز عرش فرو می بارد.

مبارک باد این جشن آسمانی بر همه آسمانیان. براستی از کجای عالم خلقت، از ازل تا ابد همتایی پیدا می شد برای فاطمه (علیها السلام) اگر علی (علیه السلام) نبود.

اینک دو مروارید یگانه، دو خورشید بی همتا و دو شاخه گل از بوستان عصمت و طهارت پیوند ازدواج می بندند و آفرینش، در ناب ترین لحظه حضورش، پیوند دو نور را جشن می گیرد.

عقد ازدواج این دو وجود آسمانی در عرش و در حضور ملائک بر پا شده است و اینک در زمین، حبیب خدا، رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) خطبه این عقد را جاری میکند آن گونه آسمانی و الهی که چشمان ملائک هم از جلال و شکوه آن به اشک می نشینند.

بر محمد و آل محمد صلوات ....
به نام خداواهداسلام.سالروز ازدوج دونورآسمانی فاطمه زهرا س وعلی ع که یتیمان راپدربود.ضعیفان رایاور.مومنان را رهبر.مظلومین راداور.وگرسنگان رامعطم برهمگی مبارک
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi