شناسه خبر : 54952
پنجشنبه 02 شهريور 1396 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وکلای مردم چه می کنند؟!

به ازای هر کرسی در مجلس و سازمان ها، می دانید چقدر خون از ناب ترین خون برومندترین جوانان رشید و رعنای این ملت ریخته شده؟

فرید اسکندری - درود خدا بر رهروان راه خمینی کبیر و آنان که پایبند دنیا و تعلقات آن نشدند و همواره بدون هیچ لغزشی رابطه با خداوند را سرلوحه تمام امور خود قرار داده اند.

 از دوران خون و قیام و دفاع پر افتخار مقدس، سال ها سپری شده. علیرغم تمام بی عهدی های برخی متولیان هنوز شور حسینی جوانان ما را به سمت دفاع از مظلوم، آن هم فراتر از مرزهای جغرافیایی می کشاند و خون سرخ جوانان برومند این ملت، غیرت و دفاع از مظلوم را در سراسر گیتی به نمایش درآورده است. فارغ از هر نوع سیاست بافی و خودنمایی فقط خون جوانان غیور این ملت خلاصه می شود در خون خدا، برای خدا و برای عزت و آزادگی خدایی! سوای هر نوع کیش و آیینی و بازی سیاسی!

  با توجه به این فداکاری در ازای داد و ستد با خدا و دادن خون و بدست آوردن شکوه اسلام و غیرت مسلمانی، و همچنین رهایی و حرکت به سوی الله با بال های افراشته ی فراجناحی و محو و فنا شدن در مسیر پروردگار و تمسک به این واقعیت که" وما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی" و نمونه بارز آن فتح خرمشهر، شکستن حصر آبادان، پیروزی در مرصاد و....امروزه وکلای مردم در پست های مختلف و مجلس و دولت و سازمان ها در مقابل خون خون خون رعناترین فرزندان ملت چه کرده و می کنند؟

  اگر کمی منصف باشیم خیلی راحت همه چیز نمایان است. مجلس در برنامه چهار و پنجم توسعه چقدر هزینه، وقت مردم و رسانه های دیداری و شنیداری را گرفتند و در مورد جانبازان ورزمندگان و شهدا قانون و لایحه و تبصره تصویب کردند؟ خدایی چقدر و چند ماه پا پی این کار می شدند و حقوق می گرفتند و مزایا درست و تصویب کردند و چاپ کردند و انتشار دادند و ملت شنیدند اما چگونه تنها و فقط قانون و تبصره!

  کاغذی و صوتی و قرار دادن در لوایح و مموری و فلش و خواندنی، کدام یک از این ها عملی شد؟ مردم و جانبازان قضاوت می کنند چقدر پای تریبون خانه ملت از این موضوع ها حرف زدند و وقت ملت را گرفتند. درسته زدند. تصویب کردند فقط در راستای حرف و گفتمان و شعار! ماها زخم خورده جنگیم و نیازی به گفتار درمانی و وعده پوچ نداریم در برنامه ششم 96 . چقدر قانون و تبصره و لایحه به سود مردان جنگ و دفاع مقدس تصویب شد؟ خدا مابین اینها چقدر، کدامش عملی شده یا خواهد شد؟ ای وکلا و متولیان! با چه کسانی شطرنج بازی می کنید؟ ما که بعد جنگ ناک اوت شماها و نظیر شماها شدیم. کجا بودید وقتی با یه موشک کاتیوشا چندین سر و پا و دست و شکم قطع و پاره میشد؟!

  به خدا از سوز دلم با خدای خودم حرف می زنم و روی صفحه رایانه حک می کنم، اگه دین و غیرت و ...ندارید، حداقل آزاده باشید. علی الخصوص که خیلی از شما جنسیت مرد دارید، با اون حقوق و مزایا و خودرو و ساختمان و عضو هیئت رییسه شرکت ها که به صورت سوری می شوید، روازنه چقدر درآمد دارید؟ این پول ها را چگونه مصرف و با چه انگیزه ای خرج می کنید، وامدار چه کسانی هستید؟

  به ازای هر کرسی در مجلس و سازمان ها می دونید چقدر خون از ناب ترین خون برومندترین جوانان رشید و رعنای این ملت ریخته شده؟ شماها روی پاک ترین خون های جوانان پرچمدار شدید. پس به هوش باشید. این پرچم قرآنی به تکه های پاره قرآن عمروعاص برای فریب یاران علی تبدیل نشود! عقوبتی در انتظارتان خواهد بود.

  درد ماها از موقعی شروع می شود که ماها را ملعبه سیاست بازی و و دادن وعده های دروغ و پوچ توخالی می کنید. به حسن، به ابوالفضل همه حتی عوام دست شماها را خوانده اند. بس کنید. به دنیا، عجوزه هزار داماد دل نبندید. به تاریخ و سرانجام قدرتمندان ظالم بنگرید. چی بردند؟ شماها که از فرعون ها که قدرتمند تر نیستید و حتی فیزیکی و جسمانی و سیاست هم بسیار از آنها کمترید، نمی توانید کنار برید. شهامت داشته باشید و بدانید که کسانی که همرنگ جماعت نشدند، توانستند سرنوشت ملتی را تغییر دهند. نمونه بارز آن خمینی کبیر .گاندی، رهبر فقید هند .نلسون ماندلا، افریقای جنوبی. میرزای شیرازی در تحریم تنباکو و... ببینید یه گارگر بدبخت تو گرمای بالای 50 درجه کارگری می کند و شارژ دو هزار تومنی گوشیش رو شارژ میکنه، بعد با هزار کلک و حقه در اتاق های فکر گوناگون با دادن پیامک این دو هزار تومن را از جیب این بیچاره در میارند.

  این که عرض کردم فقط مشت بود نمونه خروار. زورتان به جانبازان و رزمندگان رسیده؟ برید ببینید بانک ها و اشراف زاده ها چه می کنند؟ دزدی بیت المال، اختلاس های موجه ظاهری، رانت خواری، پارتی و رشوه. سود های کلان بانکی. اگه نزول و ربا حرامه، پس این دور زدن خداست. تا کی مسامحه و سازش و مصلحت چرا سخنان امام و رهبر معظم انقلاب. به کار گرفته نمی شود. به هوش باشید و به خود بیایید. ما امام و مقتدایمان و رهبر و مولای آزادگان جهان را تنها نمی گذاریم. از امام به یک اشاره، از ما تا قطره خون فدای مقتدایمان و نهال سایه گستر امام خمینی

 به زودی شخصی از جنس مدینه و بقیع زهرای اطهر بیاید

یا حسین

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دیروز تو خیابون جردن یه چیزی حدود نودتا بوگاتی و پورشه و شاسیهای پونصد میلیونی که فقط یه بچه مامانی میروندنش جولان میدادن .
فکر میکنید اگه همه قوانین ضمانت اجرایی داشت و رانت بازی و کلاه برداری در کار نبود این بچه سوسولا میتونستن بوگاتی یه میلیاردی سواربشن .
راستی اینا بچه های چه کسایی هستند ؟
مگه قرار نبود عدالت و مساوات رو مسئولین در جامعه اسلامی حکم فرما کنن . پس چی شد ؟
باسلام بنده جانباز 10درصد ومدت16ماه جبهه داوطلب دارم کارمندرسمی راه وشهرسازی کارشناس ارشد سال 92 از زاهدان به مشهدانتقال شدم قانون پست همطراز را برایم اجرا نکردن وپست وحقوقم راتنزل دادن میگند مصوبه مخصوص کارمندان مامور بخدمت هست نه انتقال دایم حالا شماراهنمایی کنیدضمنا بنده را به شهرستان اطراف مشهدفرستادن میگن مشهدکلان شهره وتا الان حدود20 نفرکارمندغیرایثارگررابه شهرمشهدانتقال کردن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi