شناسه خبر : 54965
پنجشنبه 02 شهريور 1396 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویزیت رایگان و خدمات دندانپزشکی ارزان یک فرزند شهید

یک فرزند شهید برای ویزیت دندانپزشکی رایگان و درمان با تخفیف، اعلام آمادگی کرد.

فاش نیوز -  یک فرزند خلبان شهید برای ویزیت دندانپزشکی رایگان و درمان با تخفیف برای خانواده شهدا و ایثارگران، اعلام آمادگی کرد.

  فرزند سرلشکر خلبان شهید علی اقبالی مقدم، به هدف تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تخفیف ویژه ای در مطب شخصی خود در نظر گرفته است.

 این فرزند شهید عنوان نموده که با استفاده از بهترین مواد و فقط جهت گرامیداشت مقام بلند خانواده بزرگ ایثارگران این تصمیم را گرفته است.

  به گفته وی جهت ارج نهادن به جایگاه شامخ خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، ویزیت این گروه هدف به صورت رایگان انجام شده و کلیه خدمات دندانپزشکی با تخفیف ۳۰ درصدی نسبت به تعرفه مصوب سازمان نظام پزشکی ارائه می گردد.

 خانواده معزز ایثارگران جهت هماهنگی و تعیین نوبت می توانند همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایند.

 021-44627450

021-44627461

مطب فرزند شهید، دکتر اقبالی مقدم هم در تهران- جنت آباد مرکزی_ بالاتر از همت_ بیست متری گلستان_ ساختمان پزشکان ۳۲_ واحد ۶ واقع شده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خدا پدر مادرتو بیامرزه دکتر جان . حقا که فرزند خلف عقاب آسمانهایی .
پاک و خوش نیت و مسلمون واقعی . عزت و عمرت زیاد .
حضرت حسینی خیلی از بچه های جانباز این مشکل رو دارند .دمت گرم .
باید به اون ذات پاک پدر و شیر حلال مادرت درود فرستاد .
با سپاس از فرزند گرامی شهید ،خداقوت
بنام خدا
(( دکتر جان . تشکر . تشکر ))
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
فرزند شهید وعزیز خداوند جزای خیر پدر بزرگوارتان داده است که فرموده ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون . وشما نیز با این کار خدا پسندانه الحق ثابت کردید فرزند خلف همان شهیدی که جان خودرا تقدیم این سرزمین کرد . شیر مادر حلالت بزرگمرد . ودعای خیر پدرتان وتمامی ایثارگران بدرقه راهتان باد ...
اللهم احسن الیه کما احسن لخلقک
با تشکر جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی
سلام
به نوبه خودم از اقدام قابل ستودتی این پزشک محترم که خود نیز از خانواده شهدا می باشد سپاسگزارم
ادرس دکتر اقبالی عوض شده اسم کوچک ایشان را هم نمیدانم تا مطب جدیدش را پیدا کنم اگر اطلاعات جدیدی دارید لطفا باز نشر کنید.
فاطمه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi