شناسه خبر : 54971
پنجشنبه 02 شهريور 1396 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات مراسم وداع «محمد رونقی»

مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری شهید تازه شناسایی شده«محمد رونقی» در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری شهید تازه شناسایی شده«محمد رونقی» برگزار می شود. شهید محمد رونقی متولد46 و ساکن تهران بود. او سرباز وظیفه ژاندارمری بود که در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسید. اما پیکر مطهرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت. پیکر مطهر او بعد از گذشت 29 سال طی عملیات تفحص اخیر توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف و هویت او از طریق اتیکت لباس شناسایی شده و مدارک شناسایی، احراز شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید جمعه 3 شهریور 96 از نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از فرماندهان ناجا, خانواده شهدا, جانبازان, ایثارگران و عموم مردم تهرانی در مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان رازی, خیابان رباط کریم, خیابان شهید زربانیان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید«محمدرونقی» شنبه 4 شهریور96 از ساعت 9 صبح با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار و پس از آن پیکر مطهر این شهید به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل شده و در قطعه 50 آرام می‌گیرد.

وداع با شهید رونقی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi