شناسه خبر : 54994
جمعه 03 شهريور 1396 , 16:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر جانباز شهید 70% آملی

پیکر شهید جانباز محمدعلی شکوهی آملی، جانباز 70% امروز بعد از نمازجمعه تشییع شد.

فاش نیوز- پیکر شهید جانباز محمدعلی شکوهی آملی امروز بعد از نمازجمعه تشییع شد.

 

شهید شکوهی

پیکر شهید محمدعلی شکوهی جانباز ۷۰ درصد آملی پس از ۳۳ سال تحمل جراحت به همزمان شهیدش پیوست.

 مراسم تشییع پیکر شهید محمد علی شکوهی از جانبازان 70 درصد آملی امروز پس از نماز جمعه آمل بر روی دستان مردم نمازگزار این شهر تشییع شد.

پیکر مطهر این جانباز دوستدار ولایت از مقابل مصلای جمعه آمل به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

مراسم وداع با این جانباز والامقام شب گذشته در حسینیه چهارده معصوم (ع) آمل برگزار شد.

 شهید شکوهی متولد 1344 که در خردادماه سال 63 در نبرد با کوموله در بانه جانباز شد و با جراحت و قطعی دو پا به درجه 70 درصدی رسید که دیروز پس از 33 سال تحمل به همسنگران شهیدش پیوست.

شهید شکوهی از نیروهای سپاه آمل در مبارزه با گروهک‌های منافقین بود که پس از جانبازی نیز در جبهه‌ها حضور داشت تا اینکه از ناحیه دو پا قطع نخاع شد. پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای آمل آرام گرفت.

آمل دارای 1042 شهید در راه انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم داده است.

منبع: تسنیم از آمل
اینستاگرام
خدایا اینا هم که هی تند تند دارن شهید می شن ... خدایا دنیا بدون اینا صاف نداره ...منم ببر پیششون قول می دم دیگه نترسم ... هر جور دلت می خواد منو ببر ... از وقتی فهمیدم محمد آقا با چه دردی داره دست و پنجه نرم می کنه دیگه ترسم ریخته ... این حاجی هم که ما رو دست انداخت نذاشت باهاش حرف بزنیم . شاید همین عامل باعث شد که روحیه مو عوض کنه ... هنوز که یادم می افته تو اوج غم هم باشم از خنده غش می کنم . خدایا روح شهدا را قرین لطف و رحمت خود قرار بده و به جانبازان سلامتی عطا کن ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi