شناسه خبر : 55013
شنبه 04 شهريور 1396 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیم مدال‌های آسیایی ملی‌پوشان جوجیتسو به خانواده شهید حججی

رئیس انجمن جوجیتسو j.j.i.f ایران به نمایندگی از خانواده بزرگ جوجیتسو کشور و اعضای تیم ملی، مدال‌های قهرمانان این رشته در مسابقات آسیایی اخیر را به خانواده شهید گرانقدر «محسن حججی» تقدیم کرد.

 

با تصمیم و حرکت انقلابی و ارزشی « محمد حسن رستمیان » رئیس انجمن جوجیتسو ایران که خود از جانبازان جنگ تحمیلی است، به نمایندگی از سوی تمامی جوجیتسوکاران کشور و ملی‌پوشان، مدال های قهرمانان تیم ملی در رقابت‌های آسیایی ویتنام، به خانواده شهید مدافع حرم شهید والامقام حججی تقدیم شد.


این حرکت پسندیده روز پنجشنبه 2 شهریور ماه جاری و در دیدار صمیمی رستمیان با خانواده شهید محسن حججی، انجام شد که طی آن مدال آوران جوجیتسو ایران در مسابقات آسیایی اخیر، مدال های خود را به پیشگاه خانواده این شهید عزیز و مادر و پدر بزرگوارشان تقدیم کردند تا به سهم خود ادای دینی به دلاوری های بی دریغ او کرده باشند و نام و راه و یادش را گرامی بدارند.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi