شناسه خبر : 55017
شنبه 04 شهريور 1396 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یاد سرباز شهید رمضانعلی‌ امیدواری‌

تنگدست در دنیا و شفیع در عقبی

فاش نیوز- رمضانعلی‌ امیدواری‌ فرزند موسی‌ در سال‌ 1335 شمسی‌ در روستای‌ راسته‌کنار چشم‌ به‌ جهان‌ گشود. هنوز پنج‌ سال‌ از عمرش‌ نمی‌گذشت‌ که‌ پدرش‌ را از دست‌ داد و همراه‌ خانواده‌اش‌ زندگی‌ سختی‌ را سپری‌ می‌کرد. به‌ علت‌ فقر و تنگدستی‌ در دوره‌ راهنمایی‌ از تحصیل‌ بازماند و به‌ حرفه‌ نجاری‌ روی‌ آورد و از این‌ راه‌ توانست‌ در امر معیشت‌ خود وخانواده‌اش‌ مؤثر باشد. وی‌ پس‌ از چند سال‌ کار و تلاش‌ و کمک‌ به‌ خانواده‌ جهت‌ انجام‌ خدمت‌ مقدس سربازی‌ اعزام‌ گردید و پس‌ از اتمام‌ سربازی‌ در کارخانه‌ پارس‌ خزر رشت‌ (توشیبا) مشغول‌بکار شد.

با شروع‌ جنگ‌ تحمیلی‌ و احضار منقضی‌ خدمت‌های‌ سال‌ 56 وی‌ نیز عازم‌ جبهه ‌گردید و در یک‌ نبرد بی‌امان‌ به‌ همراه‌ عده‌ای‌ از همسنگران‌ خود در تاریخ‌ 5 تیرماه سال 60 کنار رودخانه‌ کرخه‌ در آبادان‌ شربت‌ شهادت‌ نوشید و پیکر پاکش‌ را در گلستان‌ شهدای ابوجاق ‌پیر بازار به ‌خاک‌ سپردند.

 
 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi