شناسه خبر : 55036
دوشنبه 06 شهريور 1396 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مسابقه قهرمانی بزرگان عرصه ایثار

مسابقات قهرمانی کشور برای اولین بارویژه سالمندان شاهد و ایثارگر در شهریورماه سال جاری توسط اداره کل تربیت بدنی و اموراردویی بنیادشهیدوامورایثارگران برگزار می‌شود.

فاش نیوز -  مسابقات قهرمانی کشور برای اولین بارویژه سالمندان شاهد و ایثارگر در شهریورماه سال جاری توسط اداره کل تربیت بدنی و اموراردویی بنیادشهیدوامورایثارگران برگزار می‌شود.

در این مسابقات ورزشکارانی از سراسر کشوردر دو گروه آقایان و بانوان که در بخش اول ویژه بانوان سالمند با حضور 200 شرکت کننده که با شرط سنی 50 سال به بالا از تاریخ 11 لغایت 15 شهریور و در بخش دوم گروه آقایان با شرط سنی 60سال به بالا از تاریخ 28 شهریور تا 1 مهرماه در مجتمع فرهنگی ،ورزشی ایثار واقع در کردان کرج به رقابت خواهند پرداخت .

هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه وشادابی ، توسعه سلامت جسمی، روحی و روانی سالمندان شاهد و ایثارگر است و ورزشکاران در دو قسمت مسابقات پیاده‌روی و ایستگاهی شامل دارت، پرتاب حلقه، فریزبی، تیراندازی، بولس، دوچرخه و جابجایی توپ مدیسنبال در 5 رده سنی به رقابت خواهند پرداخت. همچنین جهت ایجاد انگیزه سالمندان در روی آوردن به ورزش، دو برنامه شنای تفریحی با حضور مربی و مدرس آب‌درمانی و یک کلاس تئوری در خصوص مشکلات و بیماری‌های مربوط به سالمندی و نحوه جلوگیری و یا درمان آن‌ها از طریق ورزش پیش بینی شده است .

مسابقات انتخابی این رقابت‌ها در استان‌های کشور در حال برگزاری است تا تیم‌ها با آمادگی لازم در مسابقات کشوری حضور یابند. ایثارگران واجد شرایط میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به بنیادهای مربوطه مراجعه فرمایند .

گزارش وعکسهای و نتایج این دوره از مسابقات نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

تنظیم و ارسال خبر: فاطمه زارعیان

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام و مرحبا خانم زارعیان بابت این خبر خوب
سلام ، ضمن تشکر از تهیه کننده این خبر سرکار خانم زارعیان .
خدا را شکر بلاخره سالمندان و بزرگان ایثارگر در امور تربیت بدنی دیده شدن و برنامه های ورزشی و تفریحی برای این عزیزان برگزار خواهد شد . امیدواریم با برگزاری چنین مراسمی برای این عزیزان بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه بداریم و همچنین به والدین شهدا و ایثارگران سالمند یاد آور شویم بیاد شما عزیزان هستیم و قدردان ایثارگری های شما بزرگواران خواهیم بود .
این اقدام بنیاد را به فال فال نیک می گیریم و امیدواریم در سالهای آتی نیز برنامه های ورزشی برای این عزیزان مستدام باشد و شاهد سلامتی و شادابی این عزیزان باشیم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi