شناسه خبر : 55037
جمعه 10 شهريور 1396 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدی محلاتی در آیین بزرگداشت هفته دولت اعلام کرد

جابجایی های جدید در بنیاد شهید

شهیدی محلاتی در توجیه پذیرفتن مجدد پست ریاست بنیاد شهید مدعی شد، من بارها اعلام کرده بودم که ریاست بنیاد شهید از توان من خارج است، اما دوستان به من ابراز لطف کردند!

فاش نیوز - شهیدی محلاتی در مراسم تجلیل تعدادی از کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران از دو جابجایی در این سازمان خبرداد و گفت: علی عباس کمری به ریاست سازمان سیاحتی کوثر و اسلام کریمی به ریاست حوزه تشکل ها منصوب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، این برنامه کهبه مناسبت بزرگداشت هفته دولت با حضور حجت الاسلام شهیدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران کل بنیاد شهید و با حضور تعدادی از کارکنان بنیادشهید و امور ایثارگران سراسر  کشور در تالار سوره برگزارشد، حجت الاسلام شهیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر در مورد عملکرد بنیاد شهید در دوره قبل گفت: بنیاد شهید در چهار سال گذشته با مشکلات زیادی روبه رو بود، به خصوص اینکه برنامه خاصی نداشت و طی دوماه، برنامه ای در سه زمان کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نوشته شد و نتایجی هم بدست آمدو امروز همه اعتراف دارند که آرامشی در بنیادشهید به وجود آمده است.

وی  همچنین متذکرشد: ما توانستیم موفقیت هایی را در رابطه با بحث درمان، معوقات، مسکن و اشتغال بدست بیاوریم که تنها معوقات سال 95 ایثارگران باقی مانده که تلاش برای پرداخت آن ها در حال انجام است.

ریاست بنیادشهید و امورایثارگران همچنین گفت: بنیاد شهید باید الگویی برای سایر سازمان ها باشد چرا که 80درصد ایثارگران از عملکرد بنیاد رضایت دارند و البته باید روی 20درصد مابقی هم کار شود.

وی افزود: در انتصابات این دوه باید از بانوان بیشتری استفاده و نسبت به جوانگرایی و شایسته سالاری نیز، باید کارهایی انجام دهیم.

 حجت الاسلام شهیدی همچنین در جمع خبرنگاران بیان کرد: سعی می‌کنیم در سال جاری معوقات سال 95 ایثارگران را که حدود 600 میلیارد تومان است  پرداخت نماییم که البته اکنون به دنبال تأمین این اعتبار هستیم.

وی عمده مشکل ایثارگران را مساله اشتغال عنوان کردو گفت: یکی از عمده مشکلات ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران مسأله اشتغال است که در سال گذشته حدود 60 هزار ایجاد شغل داشتیم و همین حدود هم متقاضی اشتغال وجود دارد که بخشی از آن ها را توانسته‌ ایم به سازمان‌ های اقتصادی که خود بنیاد دارد معرفی کنیم.

درپایان مراسم نیز ازمدیران بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ "حمیدرضاصمیمی" به عنوان مدیرکل برتر واحد استانی، سید ابوالفضل موسوی، حبیب زاده، حامد رضایی و جلیل بابایی تجلیل شد.

درحاشیه:

 * باتوجه به حضور تمام مدیران بنیاد شهید در این مراسم، عدم حضور سردار انصاری به عنوان قایم مقام بنیادشهید جای سوال بود!

* شهیدی محلاتی که در دوره گذشته ریاست بنیاد شهید بارها و بارها ناتوانی خود را در اداره امور این سازمان اذعان نموده بود، در توجیه پذیرفتن مجدد پست ریاست بنیادشهید مدعی شد "من بارها اعلام کرده بودم که ریاست بنیاد از توان من خارج است، اما دوستان به من ابراز لطف کردند! اما اگر تشخیص مقام معظم رهبری بر ماندن من است یقینا آن را می پذیرم".

وی به نقل از مقام معظم رهبری مدعی شد:  ایشان فرمودند بنیاد شهید خوب کار کرده است!


صنوبر محمدی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
چقدر در این مملکت قحط الرجال است
و چقدر ما ایثارگران بیچاره ایم
که شخصی که به زعم خودش بارها اعلام کرده که در اداره ی بنیاد شهید ناتوان است باز اصرار بر ادامه کارش میشود
و اعتراض ما ایثارگران هم برایشان پشیزی ارزش ندارد
و اصلا آدم هم حسابمان نکردند.
برای خودم متاسفم
برا خودت متآسف نباش شیر مرد .... اینو بگیر برو تا آخرخط ببین چه افتضاحیه !!!
منم که نی گم قحط الرجال است ... اما یه چیز بگم ؟ بابا بعضی مردای خوبم یهویی نمی دونم چی میشه غرور می گیردشون وقت عمل گیج می زنن و بدتر از نامردا میشن ... اینو کجای دلت بذاری که به دست یه عزیز دل رو تلی از خاکستر آرزوها و امیدها بشینی ؟
بعدم که می خوای براش بگی کجا اشتباه کردن یه جوری بهت می گن بگو ناراحت و دلخور نمی شیم که اگه صدتا بیل بزد تو سر آدم و سه شبانه روز فحشمون می دادن آدم حالش بد نمی شد ... پس لز دست همون جفاکارها بخوریم بهتره اقلا کمتر دینمان کم میاره ؟

بسمه تعالی
حقیر که جانباز 25درصد هستم وکارمند رسمی راه آهن ج.ا.ابودم بواسطه اصل 44 برخلاف قوانین ومقررات استخدامی ایثارگران شغلم راازدست دادم ایثارگران را مثل... از راهن اخراج کردند و هیچکس به داد مانرسید حتی نماینده بنیادشهید ونیروهای مسلح ودولت محترم درکمسیون ماده 16برعلیه ایثارگران نظر می دهند حال چطور ایثارگران رااضی باشند درراه آهن بسیاری ازمدیران فرزندان وبرادر ودوستان خودرا سرکار آورده واستخدام کردند فقط ایثارگران بواسطه دفاع ازحیثت وناموس این سرزمین گناهگار شناخته شدند واخراج شدند حقیر وبسیاری از جانبازان نارصایتی خود راازعملکر د بنیاد شهید ودستگاهای اجرایی اعلام کرده وهرگز آنها رانخواهیم بخشید
از اقای شهیدی راضی نیستم به اون دنیا واگذارش کردم
از زریبافان هم راضی نیستیم هر کسی آمد خراب کرد و رفت
سلام
به برادران و خواهران جانباز و خانواده های شهدا و ایثار گران و سلام به قاش نیوز های گرامی
این عالم نه اولش برای ما کشف شده و نه آخر آن؛ اما با آن همه وسعتی که دارد عالم اصغر است و ما در این دنیا، موقت زندگی می‌کنیم و مقدمه‌ای است که به عالم دیگری ورود پیدا کنیم.
اگر انسان سبک زندگی را یاد بگیرد و راه زندگی پاکیزه را شناسایی کند نباید از خطوط، امانت، خلقت، عدالت و متانت خارج شود که خروج از این مسیرها خروج از جاده انسانیت و فاصله گرفتن از ارزش‌هاست
اگر انسان در خط ارزش‌ها یا همان خط بندگی خدا حرکت کند می‌تواند خود را کشف کند و متوجه ظرفیت عالم گیر خدا شود، انسان ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند از این طریق به همه کائنات احاطه داشته باشد
عده‌ای برای به دست آوردن سیاست‌های آلوده چه کارهایی که نمی‌کنند و چه پرونده‌هایی را درست نمی‌کنند،‌ : در این چند روزه دنیا بناست چقدر پشت این میزها باشیم؟ ما مسافر چند روزه این دنیا هستیم و مقصد ما عالم دیگری است، این دنیا پلی است که باید جهت امتحان از آن عبور کنیم
امام زمان(عج) قطب عالم است و همه عزت، آبرو، اقتدار و وجودمان و کشورمان به برکت امام عصر(عج) است
جوانی زودگذر است؛ اما سرمایه‌ای بی‌بدیل است، : برای دیگران خودنمایی نکنید که خیلی مفت جوانی خود را از دست می‌دهید؛ بلکه خود را برای خدا بیارایید و برای خدا خود را تزئین کنید.
یک شیخی در تهران بود که پسرش در جبهه به شهادت رسیده بود، پس از شهادت پسرش به قم آمد و در محضر آیت الله بهجت بود. روزی نزد ایشان رفت و درخواست کرد به من نسخه‌ای بدهید که شب قدر را درک کنم. آیت الله بهجت فرمودند"از شب اول تا شب 23 رمضان هر شب سوره قدر را بخوان" این شیخ هرشب سوره قدر را همراه نمازش می‌خواند ولی نتیجه‌ای حاصل نشد خدمت آیت الله بهجت رسید تا بگوید نتیجه برای من کارساز نبوده است. آیت الله بهجت قبل از اینکه شیخ مطلب را بیان کند فرمودند" شما باید سوره قدر را جدا از نماز می‌خواندید" این شیخ اشکال کار خود را فهمید ولی با تعجب از آیت الله بهجت پرسید من هنوز در مورد صحبتی که در ذهن داشتم با شما مطلبی را بیان نکردم چطور از ذهنیت من باخبر بودید؟ ایشان فرمودند"ما هر چه را که اراده کنیم می‌دانیم و هر چه را که اراده کنیم خداوند درها را به سوی ما باز می‌کند".
این را مقام شهود می‌گویند که آیت الله بهجت به این مقام رسیدند، شهدا نیز به این مقام رسیدند.

: خداوند فرمودند"ما شما را برای عبودیت خلق کردیم"، این آزادی‌های غربی ضد انسانیت است این اسارت قدرت پول است؛ آزادگان کسانی هستند که پا روی نفس خود گذاشته و اخلاقی و ارزشی کار می‌کنند.
اگر در زندگی بندگی خدا را کردید خداوند به تو یقین می‌دهد، : یقین چیزی است که انسان از این حجاب‌ها عبور می‌کند
امام خمینی(ره) خودش عارف بود و با همه درجاتی که در عالم معنا طی کرده و به فضای فنا راه یافته بود به رزمندگانی که می‌خواستند به جبهه بروند من به این دست و بازو بوسه می‎زنم و به این بوسه افتخار می‌کنم". شهدا با خدا معامله کردند و همه هستی خود را به خدا تقدیم کردند و خداوند به آنان مقام شهود داد.
این مکتب را قدر بدانید، مکاتب لیبرالیستی انسان را در حد حیوانیت می‌دانند، این کتب اسلام است که به انسان ارزش می‌دهد
اقای شهیدی محلاتی که روزی می گوید من نمی توانم در بنیاد کار کنم و روزی می فرماید دوستان اصرار کردن در این مقام بمانم اگر دوستان اصرار کنند شما خود را به چاه بیندازی می اندازی دوستان که می خواهند شما نما باشید تا به جانبازان خانواده شهدا طلم کنند شما از کار کرد بنیاد هیچ نمی دانید شما نمی دانید انقدر کار مند بنیاد استخدام کردید به به عزای 2 جانباز خانواده شهید یک کار مند بنیاد دارد فقط حقوق می گیرند بیکار یک اتاق اشگال کردند شما اخوند هستید می دانید ربا حرام بانگ دی با 18 % بهره وام به جانبازان خانواده شهدا ان هم 10 ملیون با چند ضامن میدهد ایا ربا از کی حلال شده شهدای و جانبازان ما نرفتند شهید جانباز بشند شما ربا را کلاح شرعی بزارید حلال کنید اسم انها را دوست می دانید خود را به غیر از خدا نفروشید. دنیا دنبال صلح، عدالت و طهارت عمومی است که این را شهدا کلید زدند.
نوکر ولایت سید مرتضی جانباز 65% و فرزند شهید سید مجتبی
سلام آیا قوانینی که تصویب می شود وبه مرحله ی اجراء درمی آید نباید آیین نامه اجرایی داشته داشته باشد؟ این جانب جانباز 70٪درصد هستم باز نشته ی سال 1384 آموزش و پرورش که کارگزینی مربوطه در آن سال برای این جانب میانگین احکام صادرشده در 2 سال آخر را مبنای حقوق بازنشستگی قرار دادند و حقوق بنده به دو سوم 2/3 تقلیل یافت در صورتی که باید مبلغ مندرج در آخرین حکم را مبنای حقوق باز نشستگی قرار می داد این جانب چندین بار مراجعه وحتی مکاتبه نموده ام ودر خواست اصلاح حکم نموده ام جوابی که شنیده ام آیین نام اجرایی ندارد حالا از آقا ی مجتهد استدعا میشود که راهنماییم فر ماید . والسلام
من نمیدونم جناب شهیدی چطوری میگوید فقط معوقات سال 95 مانده است من که بخدا اصلا معوقه ای از ابتدای حالت اشتغال نگرفتم بعد این ماده 38 مگر معوقه ندارد از سال 92 تا کنون چگونه است فقط معوقه 95 مانده ... الته اعلم
جانباز 50 درصد حالت اشتغل بنیاد
...
می خواستم دیگر از فقر بچه های دفاع مقدس ننویسم ؟!

ولی باز هم می گویم :

این دیگر آخری است ؟!

شاید از شهرداری بنویسم ؟!

شاید کسی گوش کرد ؟!

و شهر را نجات دادم ؟!

شاید .
...
از شهرداری چه بنویسم؟!

مگر خودشان نمی بینند؟!

وسط شهر خیابان ولیعصر (عج) روبروی تاتر شهر :

پیاده رو ۸ متری را یک نفر ۸۰ متر بساط دستفروشی لباس دارد ؟!

و کمتر از یک متر عبور است :

که فقط میشود همدیگر را بغل کرد و رد شد ؟!

با این مدیریت شهر تهران :

زیر خاکی شد ؟!

تهران ؟!

...

از من هم نظر منتشر شد ؟!

ساقی جون دوست داریم .

قروبون لپ های قرمزت بره الهییییییی .

....
سلام اقای خاکپور من همیشه نظر هات می خونم خواهش می کنم نظر بده فدات بشم بی ریا نظر می دهی راستی فدای اقای ساقی هم بشم تو از کجا دیدی لب های اقای ساقی قرمز دادش من که میگم مثل گل لاله ولی ندیدم شما بلکه راست مگی
دولت پيرمردها به اذعان خودشان . برخي از اينها ناتوان جسمي و ذهني هستند ولي همچنان قدرت را رها نمي كنند . اگر براي خدمت است كساني كه به آنها خدمت مي كنيد شما را نمي خواهند و اگر براي چيز ديگري است بگوييد تا ما هم بدانيم براي چه قدرت را رها نمي كنيد؟
سلام.اقای شهیدی ماده 88توسعه ششم که حقوق رزمندگان وجانبازان (زیر25) درصد بود قرار شدازابتدای سال 96اجرای شود تا کنون عملی نشده و هرموقع بنیاد مراجعه میکنیم یک عده جوان پشت میز زیر باد کولر نشستن میگویند در جریان نیستیم وباحقوق بالا استخدام شدن حال ما میخواهیم مستمری بگریم همان راعملی نمیکنید. این هم از عدالت
سلام،بنده در آخرت یقه کسانیکه ایشان را مجددا به ریاست بنیاد گذاشتن خواهم گرفت.مگر قحط الرجال است.
سی سال است که نتوانسته اند یک کارت شناسایی به جانبازان زیر 25درصد بدهند
بقیه بماند
...


ماموران لباس قهوه ای .

طرح انظباط شهری حفاظت معابر .

ریختن خیابان ولی عصر روبروی تاتر شهر .

از دست فروشی خبری نیست .

مغازه ها هم بساط بیرون را جمع کرده اند .

شهر چه خوب است .

...

باسلام .کمیسیون پزشکی بنیادشهیددرتعیین درصدبه جانبازان ظلم می کند وبطورسلیقه ای والکی تعیین درصدجانبازی می کنند که باعث ظلم در حق ما جانبازان شیمیایی واعصاب وروان شد اند،آیا جانبازان آدم نیسیتند آیا جانبازان حق زندگی ندارند
احسنت
برادر شهیدی ماده ۳۸ برای جانبازان زیر بیست پنج درصد و حالت اشتغال را اعمال نکردید وقتی مجلس تصویب کرده چرا پیگیری نمیکنید حق اینا گیرشون بیاد چرا بی تفاوت هستید تا کی میخاهید این ضعفاتونو ما تحمل کنیم بسه اقا
بزرگوارماده 38هنوزبرای بالای 25درصدنخورده!برای عده ای محدوداجراشده.هزاران نفرازجانبازان حالت اشتغال ماده 38اجرانشده!!!
هرمدیری که بدعمل میکندوموجب آذیت دیگران میشوداین دولت مقام برتررابه اومیدهدبدون آنکه نظرسنجی کندوتحقیق.به اهانت به جامعه هدف میباشد.این همه اعتراض ودرددربین ایثارگران وجودداردآنوقت جایزه میگیرند!!!قضاوت باشما.درست است؟
اشتغال واشتغال و بازم اشتغال
آقای شهیدی اجرای ماده 38برای همه جانبازان راخواستاریم..
احسنت برادر.
چرا اجرا نمیشه برا همه ُ این حداقل کاری هست که باید انجام بدید
آقای شهیدی لااقل از اون لباسی که تنتون کردین شرم کنین! اگه واقعا راست میگین یه همه پرسی از کل جامعه هدف انجام بدین تا معلوم بشه چند درصد از شما و تیمتون و عملکرد هاتون راضیند.
بنام خدا
با سلام ودرود محضر دوستان عزیز فاش نیوز .
برادران ما به هرکس میگیم کسی جوابی به ما نمیدهد .آقا شمارا بخدا اگر ممکن است شما دست رسی به مسئولین دارین از طرف ما س
خدای هم هست یادم هست وقتی به کمیسیون پزشکی بنیاد مراجعه کردم من با ویلچر بودم مشکل نخاع و فلج پاهایم و بی اختیاری مشکل دست و چند مورد دیگر داشتم که خجالت می کشم بنویسم ولی متاسفانه شصت پنج درصد گرفتم. من متاسفانه از نظر شرعی باید احتیاط کنم و به ؟ مسجد نروم ؟؟؟؟ تا اینکه ماموریت یک فردی از تهران به بنیاد تهران به من رسید و وقتی وضعیت جسمی مرا دید و فیش حقوقی من را مرد به کمیسیون پزشکی بنیاد معرفی کرد بعد از سال شصت پنج تا هشتاد چهار من مقدار زیادی حق پرستاری و حالت اشتغال طلبکار شدم از بنیاد ولی متاسفانه هنوزم چشم بر اه مانده ام بنیاد شهید هم می گوید از بنیاد شکایت کن به چه کسی باید شکایت.کن به کجا نمی دانم در ضمن مشکل جسمی دارم و نمی توانم دنبال کنم آیا پارسی هست؟
همه ایثارگران فقط۲۰درصد؟

خداوندبهترین مکرکنندگان است. حسبی الله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi