شناسه خبر : 55057
دوشنبه 06 شهريور 1396 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل کمیته در ستاد کل برای موضوع کسری خدمت فرزندان ایثارگران

نائب رییس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای برای تعیین تکلیف مصوبه کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

فاش نیوز - نائب رییس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای برای تعیین تکلیف مصوبه کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی مطهری نائب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر شفاهی رئیس فراکسیون ایثاررگان مجلس در خصوص تعیین تکلیف این مصوبه اظهار داشت:در این خصوص مجلس تذکرات لازم را ارائه داده است و در این راستا کمیته ای با حضور کارشناسان ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده است تا مصوبه کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثاررگان تعیین تکلیف شود.

همچنین فریده اولادقباد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس مصوبات برنامه ششم توسعه کشور  در بخش ایثارگران بایستس موضوع کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران در سال جاری تعیین تکلیف  و اجرایی شود.

نماینده مردم تهران در خصوص علت پرداخت نشدن کامل حقوق مرزبانان و نیروهای مسلح خواستار پاسخگویی مسئولان ذیربط به مجلس شد.

بنابراین گزارش سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران نیز در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگر شد.

وی در نطق خود با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه کشور اظهار داشت با توجه به ضرورت حمایت از ایثارگران که حمایت از فرزندان ایثارگران را در بر دارد ضروریست با توجه به قانون 5 ساله ششم، موضوع کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران تعجیل شود.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
واقعأ که... سال جاری؟؟؟
لطفا برای فرزندان رزمندگان درانتقالات دانشجویی لااقل کاری کنید
سلام فکری هم برای طرح کمک معیشت رزمندگان بکنیدباگذشت بیش از سی سال ازجنگ تحمیلی مابلاتکلیف هستم بدون درامدوبیکارازشمانمایندگان مجلس تقاضاداریم که به رزمندگان معسر که بیش از یک سال خدمت جبهه دارن کمک معیشتی پرداخت شودکه حق ماازاین بیشترضایع نشودمنتظراقدام شماجهت اجرای شدن برنامه ششم توسعه هستیم
با سلام بند چ ماده 87 قانون برنامه ششم در مجلس نسبت به جانبازانی که از سنوات ارفاقی برای بازنشستگی استفاده کرده اند برای اعاده به خدمت اجحاف کرده است لطفا پیگیری فرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi