شناسه خبر : 55059
دوشنبه 06 شهريور 1396 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،حقوق جانبازی ندارند!

کرم الله - خدمت حاج شهیدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور!

 بنده دانشجوی داوطلب بسیجی که در سال 59 شروع جنگ تحمیلی، قدم به جبهه های جنگ نهادم و حتی حقوقی که به ما بسیجیان می دادند، آن را به صندوق امور مالی جهت کمک به جبهه اهدای تحویل می دادیم که کمکی به حل مشکلات و معضلات عزیزان جنگ باشد و با مجروح شدن در جبهه و افتخار جانبازی به تحصیل در دانشگاه ادامه دادم و به استخدام وزارت بهداشت و درمان درآمدم.

 مثل سایر کارکنان دولت در وزرات بهداشت و درمان آموزش پزشکی مشغول کار هستیم و تا کنون از حقوق جانبازی پرداخت نشده و هیچ معوقه ای هم دریافت نکردیم و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همیشه سخن از معوقه میارن و اطلاع رسانی می کنند و سایر کارمندان همکار هم فکر می کنند که که به ما جانبازان حق و حقوق جانبازی می دهند و آبروی ما را بردند که دولت فقط به خانواده محترم شهدا و ایثارگران کشور توجه ویژه دارند.

 ما جانبازان و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون هیچ وقت حقوق جانبازی از دانشگاه نگرفتیم و در تمام مراسمات دفاع مقدس یادی از این قشر ایثارگر دانشگاه نمی کنند و فراموش شده هستیم!

 ای کاش خبرنگاران جوان یک گزارش ویژه از ایثارگران عزیز در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تهیه و به سمع و نظر مسئولین استان و کشور و مردم شریف علی الخصوص جوانان عزیز کشور تقدیم بکنند.

والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
واگذاربه امام زمان عج
بسمه تعالي. اززمان وزارت آقاي زنگنه وزيرمحترم نفت هيچكدام ازقوانين ومقررات ايثارگران اجراء نميشود. ايثارگران هيچگونه ارزشي ندارنند.وهمه چيزدرحد حرف وشعار خالي است. تا كنون فرزندان شهداء چندين بارتجمع كرده اند.وهمه درجريان خواسته هاي عقلاني ومنطقي وقانوني اين عزيزان هستند.ولي تاكنون مشكلات اين عزيزان حل نشده است.درشركت هاي واگذار شده به بخش خصوصي يا شبه دولتي يا خصولتي با توجه به اينكه مجلس ازلحاظ قانوني تصويب كرده است كه قوانين ومقررات ايثارگران اجراء شوددرشركت هاي واگذارشده.ولي هيچكدام ازاين قوانين اجرايي نمي شود.درصورتيكه اين عزيزان ازكارمندان رسمي وايثارگرميباشند.به عنوان نمونه درشركت شبه دولتي پتروشيمي بندرامام ايثارگران به خصوص رزمندگان هيچگونه ارتقاء شغلي ندارند.وباسابقه بيش از28سال .بيش ازپانزده سال هست كه فروزن هستند.وهيچگونه ارتقاء شغلي ندارنند. خيلي ازايثارگران هستند.تعديل مدرك تحصيلي نشده اند. به بهانه هاي شرط سني ويك مقطع تحصيلي درصورتيكه ازلحاظ قانوني تعديل مدرك ايثارگران بلامانع است ودرهمه ي وزارتخانه ها اجراء ميشود.قانون معافيت مالياتي ويك مقطع تحصيلي براي رزمندگان اصلا اجراء نميشود.ولي دروزارت نيرو وساير وزارتخانه ها اجراء ميشود.با تشكرفراوان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi