شناسه خبر : 55060
دوشنبه 06 شهريور 1396 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نرخ بیکاری خانواده ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرکرد:

نرخ بیکاری خانواده ایثارگران به ۴.۵ درصد رسید/ اشتغال ۶۰ هزار نفری فرزندان ایثارگران

شهیدی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری در خانواده ایثارگران به ۴.۵ درصد رسیده است همچنین در ۴ سال گذشته برای ۶۰ هزار فرزند ایثارگر شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان با شاره به تعداد خانوار تحت پوشش بنیاد شهید اظهارداشت: در حال حاضر 3 میلیون 300 هزار نفر تحت پوشش بنیاد هستند، 225 هزار شهید، 565 هزار جانباز و 42 هزار آزاده در سطح کشور داریم.

وی با اشاره به بیمه درمان خانواده شهدا و ایثارگران افزود: با ارائه خدمات بیمه درمان 80 درصد خانواه‌های تحت پوشش از خدمات بیمه‌ای بنیاد راضی هستند و 20 درصد باقی مانده ممکن است از خدامت بیمه‌ای بنیاد معطل نباشند و به بنیاد مراجعه نکرده باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان کرد: سالانه 110 هزار واحد مسکن و تسهیلات مسکن به متقاضیان واگذار و پرداخت می‌شود.

شهیدی با اشاره به نرخ بیکاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرخ بیکاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران به 4.5 درصد رسیده است، در 4 سال گذشته برای 60 هزار فرزند ایثارگر شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مطلبات مردم باید در این دولت پاسخ داده شود، گفت: باید در این دولت بیشتر از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پاداش خانواده شهدا تصریح کرد: پاداش خدمت خانواده شهدا که از سال 76 معطل مانده بود سال 94 حدود 5 هزار و 272 میلیارد تومان آن پرداخت شد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi