شناسه خبر : 55073
دوشنبه 06 شهريور 1396 , 15:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب احکام مسافر ویژه مدافعان حرم

کتاب احکام مسافر ویژه مدافعان حرم منتشر شد
خبرگزاری شبستان:کتاب احکام مسافر ویژه مدافعان حرم با همکاری دفتر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، کتاب احکام مسافر ویژه مدافعان حرم به همت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و با همکاری دفتر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)منتشر شد.

لازم به ذکر است اغلب سوالات در این کتاب به صورت میدانی از مدافعان حرم جمع آوری شده است و این کاربردی بودن سوالات از ویژگی های خاص این کتاب است.

در مقدمه این کتاب آمده است:

سفر، بخشی از زندگی است که می‌توان با کمک آن زمینه رشد را فراهم کرد. اسلام نیز احکام اجرایی خود را متناسب با زندگی انسان‌ها طراحی کرده است تا انسان‌ها به سادگی بتوانند آنها را اجرا کنند. یکی از مسائل مهم سفر، چگونگی خواندن نماز است و بسیاری در این باره پرسش‌های مختلفی دارند.

کتاب پیش‌رو به دنبال ترسیم دقیق احکام مسافر با توجه به پرسش‌های مدافعین حرم درباره نماز و روزه است و در این باره نظرات مراجع تقلید حضرات آیات عظام: امام خمینی1، امام خامنه‌ای؛ سیستانی و مکارم بیان شده است.

مؤلفان، تشکر وافر و ویژه خویش را به رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی که مرهون حمایت‌ها و دیدگاه های کارشناسانه‌شان هستیم و حجت الاسلام و المسلمین رضایی (مسئول محترم استفتائات دفتر مقام معظم رهبری) و ناظر محترم کتاب، که در تولید این اثر، همکاری مجدانه‌ای با گروه تبلیغ داشته‌اند، تقدیم می‌دارند.

با توجه به ظرفیت نقد سازنده، از همه‌ فرهیختگان ناقد درخواست می­ شود برای بالندگی و ارتقای شیوه‌های عرضه احکام، نقدهای سازنده خود را درباره این مجموعه به این مرکز ارسال فرمایند.              

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi