شناسه خبر : 55080
سه شنبه 07 شهريور 1396 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع 4 کبوتر در اردبیل

پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در اردبیل تشییع شد

تشییع شهدای گمنام در اردبیل

با حضور اقشار مختلف مردم پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در اردبیل تشییع و برای خاکسپاری به بخش‌های هیر و مرادلو منتقل شدند.

  به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صبح امروز مراسم تشییع چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد و با حضور پرشور مردمی نماز این شهدای والامقام اقامه شد.

  تمامی اقشار مردم با شور و حال خاصی در این مراسم حضور یافته و بار دیگر با شهدای 8 سال دفاع مقدس که جانانه در راه دفاع از خاک کشورمان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند تجدید میثاق کردند.

  بعد از برپایی نماز و برگزاری مراسم تشییع پیکر دو تن از این شهیدان به بخش مرادلوی مشگین‌شهر و دو تن دیگر به بخش هیر اردبیل منتقل شده و در آنجا بعد از مراسم تشییع تدفین خواهند شد تا این مناطق به عطر شهدای والاتبار متبرک و عطر‌آگین شود.

  پیکر مطهر این شهدای والامقام روز گذشته با استقبال پرشور مردمی وارد اردبیل شد و مراسم شبی با شهدا نیز همزمان با شب شهادت امام محمد باقر(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی در کنار پیکر پاک چهار شهید گمنام در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله دروازه مشگین اردبیل برگزار شد.

اینستاگرام
روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi