شناسه خبر : 55083
سه شنبه 07 شهريور 1396 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

" رِبا "از کِی حلال شده است؟

آقای "شهیدی محلاتی" که روزی می گوید من نمی توانم در بنیاد کار کنم و روزی می فرماید دوستان لطف و اصرار کردند در این مقام بمانم، اگر دوستان اصرار کنند شما خودتان را به چاه بیندازید، واقعا می اندازید؟

سید مرتضی جانباز 65% و فرزند شهید سید مجتبی- به برادران و خواهران جانباز و خانواده های شهدا و ایثارگران و  به قاش نیوز های گرامی سلام.

این عالم نه اولش برای ما کشف شده و نه آخرش؛ اما با آن همه وسعتی که دارد عالم اصغر است و ما در این دنیا، موقت زندگی می‌کنیم و مقدمه‌ای است که به عالم دیگری ورود پیدا کنیم.
اگر انسان سبک زندگی را یاد بگیرد و راه زندگی پاکیزه را شناسایی کند نباید از خطوط، امانت، خلقت، عدالت و متانت خارج شود که خروج از این مسیرها خروج از جاده انسانیت و فاصله گرفتن از ارزش‌هاست.
اگر انسان در خط ارزش‌ها یا همان خط بندگی خدا حرکت کند می‌تواند خود را کشف کند و متوجه قدرتِ عالم گیر خدا شود، انسان ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند از این طریق به همه کائنات احاطه داشته باشد!
عده‌ای برای به دست آوردن سیاست‌های آلوده چه کارهایی که نمی‌کنند و چه پرونده‌هایی را درست نمی‌کنند!؟

در این چند روزه دنیا بناست چقدر پشت این میزها باشیم؟ ما مسافر چند روزه این دنیا هستیم و مقصد ما عالم دیگری است، این دنیا پُلی است که باید جهت امتحان از آن عبور کرد.
امام زمان (عج) قطب عالم است و همه عزت، آبرو، اقتدار و وجودمان و کشورمان به برکت امام عصر(عج) است.
جوانی زودگذر است؛ اما سرمایه‌ای بی‌بدیل است، برای دیگران خودنمایی نکنید که خیلی مفت جوانی خود را از دست می‌دهید؛ بلکه خود را برای خدا بیارایید و برای خدا خود را تزئین کنید.

شیخی در تهران بود که پسرش در جبهه به شهادت رسیده بود، پس از شهادت پسرش به قم آمد و در محضر آیت الله بهجت بود. روزی نزد ایشان رفت و درخواست کرد به من نسخه‌ای بدهید که شب قدر را درک کنم. آیت الله بهجت فرمودند"از شب اول تا شب 23 رمضان هر شب سوره قدر را بخوان".

این شیخ هرشب سوره قدر را همراه نمازش می‌خواند ولی نتیجه‌ای حاصل نمی شد!

مجددا خدمت آیت الله بهجت رسید تا بگوید نتیجه برای من کارساز نبوده است.

آیت الله قبل از اینکه شیخ مطلب را بیان کند فرمودند" شما باید سوره قدر را جدا از نماز می‌خواندید".

 شیخ اشکال کار خود را فهمید، ولی با تعجب از آیت الله بهجت پرسید: من هنوز در مورد صحبتی که در ذهن داشتم مطلبی را بیان نکردم ،چطور از ذهنیت من باخبرید؟ ایشان فرمودند"ما هر چه را که اراده کنیم می‌دانیم و هر چه را که اراده کنیم خداوند درها را به سوی ما باز می‌کند".


این را مقام شهود می‌گویند که آیت الله بهجت به این مقام رسیدند، شهدا نیز به این مقام رسیده اند.
 
خداوند فرموده"ما شما را برای عبودیت خلق کردیم"،

این آزادی‌های غربی ضد انسانیت است، این اسارتِ قدرت و پول است؛ آزادگان کسانی هستند که پا روی نفس خود گذاشته و اخلاقی و ارزشی کار می‌کنند.
اگر در زندگی بندگی خدا را کردید خداوند به شما یقین می‌دهد: یقین چیزی است که انسان از این حجاب‌ها عبور می‌کند.


امام خمینی(ره) خودش عارف بود و با همه درجاتی که در عالم معنا پیداکرده بود،به رزمندگانی که می‌خواستند به جبهه بروند می فرمئدند:" من به این دست و بازوی شما بوسه می‎زنم و به این بوسه افتخار می‌کنم".

شهدا با خدا معامله کردند و همه هستی خود را به خدا تقدیم کردند و خداوند به آنان مقام شهود می دهد.

این مکتب را قدر بدانید، مکاتب لیبرالیستی انسان را در حد حیوانیت می‌دانند، این مکتب اسلام است که به انسان ارزش می‌دهد.


آقای "شهیدی محلاتی" که روزی می گوید من نمی توانم در بنیاد کار کنم و روزی می فرماید دوستان لطف و اصرار کردند در این مقام بمانم، اگر دوستان اصرار کنند شما خودتان را به چاه بیندازید، واقعا می اندازید؟

شما روحانی هستید و می دانید « رِبا » حرام است. ولی بانک دی  با 18 % بهره، وام به جانبازان و خانواده شهدا، آن هم 10 ملیون با چند ضامن میدهد!

ربا از کِی حلال شده است؟

بهترین جوانان ما نرفتند شهید و جانباز بشوند تا شما ربا را کلاه شرعی بپندارید و حلال کنید!

خود را به غیر از خدا نفروشید. دنیا دنبال صلح، عدالت و طهارت عمومی است که این را شهدا کلید زدند.


نوکر ولایت: سید مرتضی، جانباز 65% و فرزند شهید سید مجتبی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

از وقتی بانک های ایران بدون ربا شد ؟!

...
بانکهای ما به اسم 50 میلیون وام 35 میلیون میریزن به حساب و میگویند 15 میلیون هم میمونه تا اقساط تموم بشه و سود 18 درصد رو بایه چشم بندی میکنند 27 درصد و این ربا نیست بلکه سود است پس باید بانک دی رو در مقابل این بانکها بزاریم رو چشمون .حالا دولتمردان عزیز قراره به امثال منه رزمنده 70 میلیون وام بده با سود 4 درصد با این شرایط حساب کنید این وام کی به دست ما خواهد رسید وفکر کنم فقط رو کاغذ این وامها پرداخت بشه یا اینکه خوابشو ببینیم وبه قول معروف وصف العیش نصف العیش میگویند تا ما حالشو ببریم
ما اصلا ربا نداریم چون همه چیزمان از قبیل مدیریت بانکداری دانشگاه و..............همه اسلامی هستند و چنانچه خدای ناکرده زبانم لال روم به دیوار اگر یه سر سوزن سود بانکها بویه ربا میداد مراجع بزرگوار و محترم فرمان جهاد علیه نظام بانکداری صادر میکرد پس حاج مرتضی عزیز و گرامی با خیال راحت وام بگیر و سودش را با خیال راحت تر واریز کن و هیچ شک و شبهه ایی به دلت راه نده
بانکها با اصطلاح اسلامی روی ربا خواران رو سفید کردند در مقابل این بانکها صد رحمت به ربا خواران
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi