شناسه خبر : 55084
سه شنبه 07 شهريور 1396 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امسال عملکرد بهتری در مسابقات جهانی خواهیم داشت

 
مجید کهتری درباره حضور کمانداران جانباز و معلول در مسابقات قهرمانی جهان گفت: این رقابت‌ها پس از بازی‌های پارالمپیک، مهم‌ترین رویداد این رشته است و طبق آخرین اطلاعات، بیش از 250 کماندار از 41 کشور جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان معلولین افزود: این مسابقات چالش بزرگی برای کمانداران مطرح دنیاست و از امتیاز درجه یک برخوردار است. تمام کشورها سرمایه‌گذاری خوبی برای شرکت در این مسابقات انجام داده‌اند و خود را تجهیز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ایران طی سال‌های اخیر به یکی از ارکان تیراندازی با کمان دنیا تبدیل شده است و در 7 سال گذشته از هیچ مسابقه‌ای بدون کسب مدال باز نگشته‌ایم. جایگاه ایران در حال حاضر به گونه‌ای است که کشورهای دیگر روی ما حساب می‌کنند و خوشبختانه شرایط فعلی تیم نیز خوب است و با همکاری فدراسیون و پارالمپیک برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌شویم.

سرمربی تیم ملی گفت: آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی از 9 شهریور ماه در مجموعه ورزشی کارخانه الیاف آغاز می‌شود و کمانداران از فردا، 8 شهریور وارد اردو می‌شوند. برای این اردو 15 کماندار دعوت شده‌اند که از میان آنها 12 نفر اعزام می‌شوند. خانم کهنسال برای مسابقات پاراآسیایی جوانان آماده می‌شود و با موافقت فدراسیون 2 نفر نیز به عنوان پشتوانه‌سازی در اردو حضور دارند.

کهتری افزود: در این اردو تمرینات با فشار کمتری برگزار می‌شود و نمی‌خواهیم کمانداران را خسته کنیم. بلکه بیشتر بر انسجام، هماهنگی و رفع ایرادات جزئی تمرکز داریم و با یک ریکاوری خوب و ذهنی آرام، ملی‌پوشان را برای قهرمانی جهان آماده می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نسبت به مسابقات قهرمانی جهان که 2 سال پیش در آلمان برگزار شد، تیم یکدست‌تر شده و قطعا نتایج بهتری کسب می‌کنیم. ضمن اینکه تمرکز در مسابقات آلمان بر کسب سهمیه پارالمپیک بود و اگرچه به مدال چشم داشتیم، اما کسب سهمیه اهمیت بیشتری داشت. ضمن اینکه در مسابقات چین در 6 بخش تیمی و 2 بخش انفرادی شانس کسب مدال داریم و امیدوارم به نتایج درخشانی برسیم.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان اظهار داشت: در اعزام چین 3 نفر به کادر فنی افزوده شدند که کمک بسیار بزرگی برای تیم هستند. یک کمک مربی برای مردان، یک مربی زن و یک مربی بدنساز به ترکیب کادر فنی اضافه شده‌اند.

هادی نوری، سمیه رحیمی قهدریجانی (اصفهان)، علی سینا منشاءزاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی (کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، فرزانه عسگری (آذربایجانشرقی)، راضیه شیرمحمدی، زهرا دلخوش (خراسان رضوی)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، اصغر زارعینژاد، پوریا جلالیپور، محمدرضا زندی (تهران)، مریم یاورپورشهربابکی (یزد) و محدثه کهنسال از تهران در بخش جوانان، کمانداران دعوت شده به این اردو هستند.

از میان این نفرات، مریم یاورپور، محمدرضا زندی و محدثه کهنسال در اعزام قهرمانی جهان چین با تیم همراه نیستند.

تمرینات این اردو با نظارت مجید کهتری، سرمربی، جبرائیل عبادی و لیلا سخائی‌فر، مربی، مهرداد غلامی، کمک مربی و سعید اصغری گنجی، مربی بدنساز برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi