شناسه خبر : 55086
پنجشنبه 09 شهريور 1396 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به کمیسیون ارجاعم نمی دهند!

ایمان آقازاده بالکانلو- ایمان آقازاده جانباز ۲۰ درصد از کارافتادگی شیمیایی با کد جانبازی ۰۴۱۲۰۱۶۱۰۶ هستم. در موقع اعزام به کمیسیون پزشکی برای احراز اینجانب نواحی گوش و اعصاب و روان را نیز اعلام نمودم و در نامه اولیه سپاه هم قید شده ولی فقط به شیمیایی رسیدگی شد.

  حال با وجود تمامی مدارک پزشکی از جمله اعصاب و روان و وزوز گوشی و جای ترکش در پیشانیم و جای، جای بدنم و همچنین صورت جلسه فرمانده گردان و فرمانده گروهان و مسئول بهداری آن زمان و دو نفر از همرزمانم در زمان خدمت و حادثه امضاء و تائید امضاء فرمانده گردان نیز به سپاه شهدای ارومیه رسیده و علاو برآن فرم مخصوص دو نفر همرزم زمان خدمت که توسط ایثارگران یگان خدمتیم تهیه و تنظیم گردیده و یک بار هم در همان سال یعنی سال ۶۶ توسط بهداری گردان به بیمارستان شهرستان مراجعه داشتیم و نامه بیمارستان نیز به تایید شبکه بهداری شهرستان رسید.

 به خاطر موج انفجار به بیمارستان مراجعه داشتم، همه مدارک رایگان خدمتی اولیه طی یک پروند کامل به ایثارگران سپاه شهدا ارسال نموده ولی ایثارگران سپاه شهدا بنده را به کمیسیون ارجاع نمی دهد. حال با عنایت به مراتب فوق بنده چه کار کنم و از چه راهی حق و حقوقم را پیگیری نمایم.

ضمنا اینجانب از سال ۱۳۶۵ تاکنون بسیج فعال هستم و آخرین یگان خدمتیم گردان دوم امام حسین علیه السلام شهرستان میاندوآب میباشد  ...

با تقدیم احترام ایثاگر و جانباز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi