02 آذر 1396/ 04 ربيع الأول 1439
شناسه خبر : 55088
1396,سه شنبه 07 شهريور16:12
اشتراک گذاری در:
عکس روز

مگر چند فرزند رزمنده داریم؟


همسنگران هشت سال دفاع مقدس- اجرای این تبصره (معافیت فرزندان) مانع از احراز جانبازی بیش از درصد مذکور توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران نمی‌باشد.

 تنها حامی رسانی جانبازان و رزمندگان شما هستید که مطالب را برای شما درد دل می کنیم. خواهشمند است درد دل این هم سنگران را سایت بگذارید تا دوستان اظهار نظر کنند.

  مگر در سطح کشور چقدر رزمنده داریم که با چنین شرایط روبرو هستند ما  تعدادی از رزمندگان  هشت سال دفاع مقدس که دارای  سن بالای 50 سال واز کارکنان زحمتکش و دلسوز وتقریبا  بالای 27 سال شاغل و در حال بازنشتگی در ادارات، وزارت خانه، شرکت ها، نظامی و غیره هستیم از ریاست محترم محبوب جمهور جناب آقای دکتر روحانی، جناب آقای دکتر نوبخت، جناب آقای دکتر لاریجانی جناب آقای دکتر نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران و همکارانشان و جناب آقای حاج آقاشهیدی رئیس محترم بنیاد شهید خواهشمندیم دستور فرمائید تا این تبصره اجرایی شود.

 بخدا قسم همه ی ما از قشر ضعیف زحمکتش جامعه این کشور هستیم و هرکدام با مشکلاتی خاصی با بیماری جمسی روحی روانی که از زمان مجرویت داریم دسته پنجه نرم می کنیم تاکنون هیچگونه امتیازی از محل کار دریافت ننمودیم. لذا از تمام دست اندرکاران مجددا" تقاضامندیم در خصوص این تبصره اقدام نمایند.

تبصره- بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که صورت‌سانحه بالینی همزمان مجروحیت را ندارند اما مجروحیت آنها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام‌کننده (نیروهای مسلح) احراز می‌گردد را به‌عنوان جانباز تلقی نماید و حداقل پنج درصد (۵%) جانبازی به آنها تعلق می‌گیرد.
اجرای این تبصره مانع از احراز جانبازی بیش از درصد مذکور توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران نمی‌باشد.

از کلیه همسنگران فداکار و ایثارگر خواهشمندم پیگیری فرمائید. فراموش نکنید حق گرفتنی میباشد.

من الله التوفیق...با کمال تشکرو قدردانی ازسایت فاش نیوز ...

با ادب واحترام وتشکرفراوان


کد خبرنگار : 20


رزمنده     فرزند     معافیت     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
4
رزمند ه
1396/06/08 - 01:33
بااهداا سلام ضمن تشکر ازهمه رزمندگان ویادگاران شهدای عزیزازریس جمهور محترم به خاطرارزش ایثار وبیماری ومیانسالی این عزیزان بعلت نداشتن درصد وقانون هایی که سالها نوشته واجرایی نشده نذاریید این عزیزان علی رغم هیچ چشمداشتی خدماتی قابل توجه به انان بنمایید چون دارای بیماری هستند لذابه پاس ایثارگری درصد جانبازیی بدهند شایدفردایی نباشد

Reply
no
0
yes
3
جانباز دل سوخته-بیست درصد
1396/06/08 - 08:22
برجام بر روی کاغذ و.....قانون جامع ایثارگران بر رئی کاغذ همه چیز حرف است خدا نبخشد. انقدر این موضوع را از ابتدا پیگیری کردم شب هم خواب سایت فاش نیوز را می بینم ولی خدا لعنت کند کسی را که قانون جامع را له و موارد اصلی را حذف کرد و در برنامه ششم نیاورد ودر مجلس قرائت نکرد وفقط به فکر منافع شخصی خود بود.اگر این سایت درست عمل می کرد باید با خبر سازی و خبر رسانی درست جلوی این فاجعه ظلم که 30سال اندی است یر ما رفته را می گرفت خدایا تو خود می دانی و بس

Reply
no
1
yes
12
هموطن
1396/06/08 - 09:06
حق همه رزمنده ها این است که همچون آزاده گان گرامی به ازای ایام حضور در جبهه ، به انها درصد جانبازی داده شود .
حق همه ایثارگران این است برایشان قانون های متعادل نوشته شود و تبعیض و بی عدالتی برداشته شود

Reply
no
0
yes
5
رزمنده 4سال دفاع مقدس
1396/06/08 - 15:40
شما خوبه کارمندی ،ما که 60 سالمونه و 1 ریال درامد نداریم با فرزند مریض و....چی بگیم،خواهشا فقط کمک معیشت رو زیاد کنین چیزی نمونده از دست این سران دولت...

Reply
no
0
yes
3
رزمنده
1396/06/12 - 00:35
سلام
من موندم این مسئولین اصولاً عقل دارند یا نه ؟! برای کنکور 96 علاوه بر خود رزمنده،به همسر وفرزندان رزمندگان بالای شش ماه سهمیه ایثارگر دادند ولی خود رزمنده کمتر از شش ماه رو تو سی سال گذشته آدم هم حساب نمی کنند . ننگ به نیرنگتان .

Reply
no
0
yes
2
رزمند ه
1396/06/14 - 15:21
عزیزان ایامعافیت ازبیمه ومالیات شایسته رزمندگانی که درعملیات هاا ومناطق الوده شیمایی وپروندها تایید ه سپاه ودرپیچ وخم کمیسون ها علی رغم ضایعات تایید شده وانواع بیماریها داخلی واعصاب وروان وحقوق های ناچیز در استانه ی پیر ی ومیانسالی خدماتی به این عزیزان داده شود وبار مالی را بهانه نکنند .. بخدا ما تحمل این هزینه هارانداریم باید روانه تیمارستان شویم

Reply
no
0
yes
1
1396/06/19 - 00:05
6 ماه از سال گذشته و هنوز قانون بودجه برزمین مانده!

Reply
no
0
yes
1
1396/06/20 - 15:25
بخاطر ایران خواهش می کنم به سربازان و جنگاوران این خاک به دیده سروری بنگرید . اگر سربازند برای این خاک سربازند ، برای مسئولین سرورند .

Reply
no
0
yes
0
1396/07/11 - 18:43
باسلام ترابخداعنوان بهدازقطعنامه رابرای رزمندگان سال 67برداریدچون واقعابی انصافیه دربدترین شرایط بودند





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.