شناسه خبر : 55089
یکشنبه 12 شهريور 1396 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت از ایثارگران شعار و ترفند تبلیغاتی است

آرامش و امنیت امروز کشور عزیزمان ایران وامدار رشادت های ایثارگران و شهداست.

فاش نیوز- آرامش و امنیت امروز کشور عزیزمان ایران وامدار رشادت های ایثارگران و شهداست.

  این همه شعارهای تبلیغاتی که در بوق و کرنا توسط رسانه ها و اشخاص خاص که پست های کلیدی دارند انجام می شود با هدفی پوچ که عنوانش حمایت از ایثارگران و شهداست و متاسفانه پیشگامان خون و قیام را برای چند صباحی با نتیجه ای پوچ و بدون سر سوزنی عمل به قوانینی که تصویب کرده اند سرگرم می کنند.

  ناگفته نماند قوانین حمایت از ایثارگران در واقع نوعی شعار و ترفند تبلیغاتی است تا هم مردم فکر کنند دولت و مجلسیان تمام هم و غم شان را جهت پیشبرد اهداف ایثارگران است و هم خودشان را در پست های کلیدی غمخوار و قدر شناس ملت و ایثارگران قرار دهند.

اما افسوس و صد افسوس که جانبازان و ایثارگران توان مالی تهیه دارو برای بهبودی مقطعی که ارمغان تیر و ترکش و انواع سموم شیمیایی دفاع است را ندارند و چنان این جانبازان درد می کشند که به زهرای اطهر قسم مرگ برای شان بزرگترین آرامش است.

  در چنین وضعیتی منتظرند تا شاید آقایان جنگ ندیده که بدون کوچک ترین نقش ایجاد نهضت خمینی کبیر برای شان نوش دارو بیاورند و دردناکتر این که آقایان مسئول اکثرأ ذره ای از تاوان جنگ شامل حال شان نشده و سر سفره آماده حاضر شد ه اند و سفره ای که حاصل جان فشانی فرزندان این ملت شریف  است را وارث شده و ارث خود می دانند.

 در برخی مواقع آن قدر منت و آقایی از خود نشان می دهند که اگر از جهانی دیگر کسی آمده باشد قطع به یقین فکر می کند که اینها انقلاب کرده همه آنها تمام هشت سال در خط مقدم جنگیده اند و نهضت اسلام و انقلاب ارثیه حلال پدری آنهاست.

 ای مسئولین ای قانونگزاران ای کسانی که پست های حساس خدمت به مردم دارید به عباس سقای کربلا اگر شما نبودید من بودم و دیدم جنازه شهدا بعد از عملیات ها در جبهه دشمن چندین ماه زیر آفتاب سوزان بالای پنجاه درجه میان گل ولای می ماند.

  جنازه های مطهری که سر نداشت یا چشم و دست وپا نداشت یا نیمی از صورت گردن یا شکم مطهرشان را تیر و ترکش متلاشی کرده بود و زمانی که بچه های امدادگر می رسیدند هنگام پیچیده شدن در کفن بدنشان له می شد و استخوان و پلاک می ماند و جوان و نوجوان هشتاد کیلویی در عرض دو ماه زیر آتش و گلوله وزن جنازه اش به پنج کیلو هم نمی رسید.

  در ارتفاعات کردستان عراق شمال سلیمانیه گردان های رزمندگان و سپاه و بسیج و ارتش در جنگ نابرابر قتل عام و در میان برف ها غرق می شدند که هنوز حتی پلاکی از آنها پیدا نشده است، این جوانان مانند ققنوس سوختند تا دوباره نهضت  خمینی احیا شود.

  امروز همین شهدا مدافع حرم، نتیجه شهادت همان جوانانی است که در کربلای جبهه های جنوب و شمال غرب در آتش عشق خدا و رهبرکبیر خود فدا شدند و تگذاشتند یک وجب خاک کشور به دست اجنبی بیافتد.

  مسئولین اگر نمی توانید شهامت داشته باشید، حداقل به این ملت غیرتمند دروغ نگویید و سیاست نبافید، تا کی وعده وعید می دهید آن هم حقی که به امانت ناخواسته در اختیار شماست.

 تمام دلخوشی ما به رهبر فرزانه انقلاب جانشین راستین خمینی کبیر امام خامنه ای است، ما با نفس مقتدای مان نفس می کشیم و زنده ایم.

امان از روزی که امام مان فرمان دهد آنگاه دنیا رنگ خواهد باخت و بدانید "کل نفس ذائقه الموت" همه و شما هر نفسی طعم مرگ را خواهید چشید.

  شما خوب می دانید چه می کنید ما هم خوب می دانیم اما آگاه باشید جهاد در راه خدا را حتی به بهای بهشت هم نمی فروشیم. این حق هر شهروند ایرانی است که برخی از شماها با سیاست و وعده های پوچ ایثارگران و مردم را حول محور خودتان می چرخانید.

بطور مثال... شما در برنامه پنجم و ششم چقدر قانون و لایحه و تبصره برای خدمت رسانی به رزمندگان شهدا و ایثارگران تصویب کردید کدامشان عملی شده است، مردم و ایثارگران قضاوت کنند.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
افرین بر شما جان کلام را گفتید.چرا فرزند و همسر من جانباز بیست درصد از تخفیف شهریه 30درصدی بهره مند نیست؟چرا و هزاران چرای دیگر که در طرح جامع ایثار گران توسط مجلسیان جدید تمام حذف شد چون حقوق نجومی می خواهند و خرجشان بالا است خدا از شما نمی گذرد و ما هم شما را دعا می کنیم
با توجه به تجربه های شغلی ام می نویسم :
بعضی از ایثارگران از قانون های نامتعادل فعلی نهایت استفاده را می برند و از نادانی قانون گذاران ، و عدم نظارت بر نحوه اجرا ی قانون در سازمانها بهره مند هستند .
- برای مثال امسال رزمنده های شاغل با 6 ماه رزمندگی ؟! یهویی از فوق لیسانس شدند معادل دکتری ؟!
- برخی از نیروها با 40سال سابقه خدمت هنوز در یک وزارتخانه حالت اشتغال هستند و در سازمانی دیگر شاغل ؟! با دو حقوق نجومی ( حالت اشتغالی های سالم و سرحال که با پارتی رای گرفته اند )

و گروهی دیگر بخصوص رزمندگان و جانبازان زیر25% فاقد شغل و درامد، محروم از حداقل معیشت و حداقل حمایت ؟!
مدريت محترم رسانه فاش نيوز
با سلام و خسته نباشيد
من گدا وفقير نيستم من يك رزمنده ،جانباز هشت سال دفاهع مقدس هستم من براي حق وحقوق جلو درب ورودي دبيرخانه كمسيون پزشكي بيناد شهيد روي كارتون خوابده ام

روي يك ورق كاغذ درب ورودي دبيرخانه كمسيون پزشكي بنباد شهيد بنده گدا نيستم من يك ايثار گر و جانباز ورزمنده هشت سال دفاع مقدس هستم از عابرين پياده خواهشمندم به من كمك مالي نكنيدخواهشمند است اين موضوع كه من گدا نيستم را مي توانيد از طريق خبرنگارهاي كه در سطح شهر هستند بروند از نزديك بيبند وگزارش تهيه كنند
من خودم جانباز هستم ديروز ساعت 10 صبح مورخ 12/6/96 جهت پيگري ميزان درصد جانبازي به كمسيون پزشكي بنياد واقع در خ وصال شيرازي مراجعه نمودم از نزديك شاهد اين قضيه بودم واقعا متاسفيم چرا باگذشت سي وپنچ سال از دفاع مقدس مي گذرد همسنگران ،ماو همرزماندر كنار خيابان داد بزند من گدا نيستم كمسيون پزشكي بنياد بي عدالتي و حق كشي مي كنند چرا به رزمندگان هشت سال مقدس كه تائيديه از نهاد اعزام كننده را دارند و ميزان درصد از سوي كمسيون اعزام كننده را هم دارند و در برنامه ششم جامع ايثارگران بنياد شهيد راموظف به اجرا آن كرد كه زحمات نمايندگان محترم بعداز ساعتها وقت مجلس و رئيس محترم مجلس و رئيس محترم و شوراي محترم نگهبان و ساير نهاد ها كه همه زحمت كشيده اند گرفته شد الان يك قانون است ولي بنياد شهيد به اجرا آن كرده كه براساس ماده 87 با گذشت شش ما از سال 96 بنياد نه اجرا و نه ابلاغ مي كند و همه جامع ايثارگران را بلا تكليف نگهداشته است ،دشمنان اسلام امروز مي دانند آرامش و امنیت امروز کشور عزیزمان ایران وامدار رشادت های ایثارگران ورزمندگان و شهدا هستيم چرا اينقد رمسئولين بنياد شهيد اين رزمندگان و ايثارگران را اذيت مي كنند

سوال ؟شما در برنامه ششم باگذشت شش ماه از سال 96 چقدر قانون و لایحه و تبصره برای خدمت رسانی به رزمندگان شهدا و ایثارگران تصویب کردید کدامشان عملی شده است، مردم و ایثارگران قضاوت کنند.
نمونمه ديگر كه مي شود عنوان كرد از معافيت فرزندان رزمنده و ايثارگران .ويا بابت تخفيف شهريه دانشگاهها براي فرندان رزمندگان واقعا هيچ كس نه حمايت از مي كند ونه جواب درست ميدهند و مي گويند بنياد ابلاغ نكرده است ما معذوريم پس پيش چه مرجع بايست داد مان را بزنيم پس قانون جامع ايثارگران
` در واقع نوعی شعار و ترفند تبلیغاتی است تا هم مردم فکر کنند دولت و مجلسیان تمام هم و غم شان را جهت پیشبرد اهداف ایثارگران است و هم خودشان را در پست های کلیدی غمخوار و قدر شناس ملت و ایثارگران قرار دهنداز کلیه همسنگران فداکار و ایثارگر خواهشمندم پیگیری فرمائید. فراموش نکنید حق گرفتنی میباشد.

من الله التوفیق...با کمال تشکرو قدردانی ازسایت فاش نیوز





با سلام به دوستان فاش نیوزی
اگر یادتان باشد در زمان رای اعتماد نمایندگان به وزرا هر کدام از نمایندگان که میخواستند سخنرانی کنند خودشان را مدیون شهدا وایثارگران میدانستند وبا یاد شهدا امام شهدا شروع میکردند .در آن لحظات آنقدر بغض میکردم که خدا میداند مشخص بود که شده لقلقه زبانشان وطوطیوار طبق عادت فقط تکرار میکنند با این لوایح وطرح های توخالی تنها یک موج نارضایتی طرح میکنند و باعث میشوند احترام ایثارگران روزبروز کم رنگتر شود دولتی ها هم کمترین توجهی به ایثارگران ندارند همه مشغول افکار اقتصادی خودشانند مگر وظیفه مجلس نظارت نیست با این ولنگاری قشر مظلوم ومتعهد ایثارگران را دلسرد میکنند که گناهی نابخشودنی است .بنیاد هم که متولی ایثارگران است شده بلای جانشان .........
در تائيد گزارش خوبتان همين امروز 96/6/13 به اداره كل بنياد استان ..... رفتم براي اخذ معرفي نامه استفاده از سي درصد تخفيف شهريه دانشگاه فرزندان جانبازان زير 25 درصد كه صراحتا در برنامه ششم آمده و تمامي مراحل قانون شدن را طي كرده است .

مسئولين بنياد با دلايل بني اسرائيلي ( ابلاغ نشده ، آيين نامه اجرايي تهيه نشده و... ) از ارائه معرفي نامه طفره رفتند و بنده نيز دست از پا دراز تر به خانه برگشتم تا سركوفتهاي اهل خانه را بشنوم كه : رزمندگي و جانبازي شما الكي است و به هيچ و هيچ دردي نميخورد
شاید خود دانشگاهها باید تخفیف بدهند توی کانال کمپین رزمندگان دیدم از طرف فراکسیون ایثارگران برای همه دانشگاهها نامه زده اند برای تخفیف
با سلام

ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آن چه می‌پنداشتیم
ممنون ازستادکل!
فراریان ۸ساله امکان خرید دارند استادکار دچار مشکل نیرونمی شود!ولی خدمت به ایثارگران...
ما بايد در هر جلسه اي و يا همايشي سخنران اسمي از شهدا و جانبازان اورد با صداي بلند اعتراض کنيم و بگوييم شعار ندهيد عمل کنيد ... چوب خطتان پر شده قول و وعده و وعيد الکي ندهيد ...
واقعا به هيچکس نميتوان اعتماد کرد چقدر وقت گذاشته شده در مجلس و شوراي نگهبان و حتي در دولت حالا که قانون تصويب شده ستاد مشترک ميگه اجرا نمي کنم ...
خيلي خنده دار است دنيا بما خواهد خنديد ...
در پاسخ به آن برادری که فرمودن رزمندگان شش ماه خدمت یهوی با مدرک فوق لیناس شده دکتر حقشان بیشتر از اینهاست چرا که تاکنون هیچ توجهی به رزمندگان نشده رزمنده ای که در کنار شهدا / جانبازان وازادگان با یک هدف مشرک در جببه حضور داشتند باید به لحاظ به لحاظ خدمات دهی هم امتیازاتاشان مساوی باشد / گناه یه رزمنده اینه که در زخمی بر بدن ندارد اما در عوض دچتر ناراحتی روحی است / پس حق رزمندگان ضایع شده وانتظار می رود مسولان حق پایمال شده رزمندگان را به انان داده تا فقط رزمندگان نباشند که با خدا معامله کرده باشند
تاریخ مصرف ما گذشته است
سلام وعرض ارادت ویژه به خدمت جناب مجتهدعرض شود ماجانبازان همیشه نظروبدورازهرگونه شعاروچاپلوسی واقعیت ها را عرضه میداریم ولی گوش شنوائی پیدانمیشوداکثردولتمردان(به اصطلاح دولتمردولی درواقع روی هرنامرد ونامردی را سفیدکرده اندهمیشه خودشان وآحادملت را وام دار ومدیون ومرهون شهداءوجانبازان می نامندوبه قول معروف بنام ما(شهداءی گرانقدروجانبازان)وبکام خودشان ومتملقین وچاپلوسان وبازهم به قولی مگسان دور شیرینی،من نمیدانم یاهمه نمیدانیم یاخودمان رابه کوچه علی چپ میزنیم،معمولا وقتی چیز خوبی است راه خوبی است وآقایان میفرمایندبهشت برین آماده پذیرای شهداءیندپس چرا خودشان وفرزندانشان پشت به بهشت کرده وفقط به پست ومقام ومال دنیا چسبیده اند به قول فرمایش پیرمرادمان امام خمینی دلبستگی به دنیاسرآمدهرگناهی است آقایون اگربه روزحساب وکتاب به روزجزا اعتقادنداریدلااقل به این باندیشیدکه آیندگان درباره شماها چه قضاوتی خواهندکردوتاریخ چه ها که درباره اتان نخواهدنوشت ،عزیزان اگرقراربوداین پست ومقام ها واین مال ومنال ها به کسی وفا میکرد هیچوقت بدست من وشمانمی رسیدپس تادیرنشده لطفا خودتان را اصلاح کنید،هرچندمیدانم کسانیکه بایستی اینگونه مطالب رابخواننداگرهم ببینندسر سری ردمیشوندواگرهم چنانچه وقت بگذارندوبخوانندنیش خندتلخی زده وبه ریش من وما میخندندچراکه خودحضرات بهتربه ازاین دست مسائل واقفند،درخاتمه عرایضم هرکس درهرپست ومقامی انصافا بدون منت به این مردم خدمت میکندخداوندسلامتش بدارد وهرکس خیانت میکندخداوندهدایتش کندکه به راه راست برود ولی چنانچه هدایت نشدخداوندلعنتش کند،سلامتی وطول عمرباعزت برای رهبرفرزانه امان وخانواده محترمشان وهمینطوربرای خانواده معظم شهداءوجانبازان عزیزرا ازخداوندمتعال مسئلت داشته وازخداوندمهربان خواستارم که همه مارا عاقبت بخیرگرداند ،ان شاءا...
مديريت محترم فاش نيوز
باسلام و خسته نباشيد كه تنها رسانه اي كه مي تواند پل ارتباطي بين رزمندگان و ايثارگران با مسئولين بنياد شهيد باشد اين سايت است
مسولين بيناد شهيد حرف بس است عمل كنيد:اگر یادتان باشد در زمان رای اعتماد نمایندگان به وزرا هر کدام از نمایندگان يا مسئولين بنياد شهيد که می خواهند سخنرانی کنند خودشان را مدیون شهدا وایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس میدانستند صبحت را شروع مي كند چه شد با توجه با گذشت 7 ماه از برنامه ششم سال 96 چقدر قانون و لایحه و تبصره برای خدمت رسانی به رزمندگان شهدا و ایثارگران تصویب کردید کدامشان عملی شده است، رزمندگان و ایثارگران قضاوت کنند. كارنامه شما در 7 ماه چه بوده است نه اجرا كردن ماده 87 و تبصره آن خبري شد نه از تخفيف شهريه رزمندگان و نه حمايت از معافيت سربازي رزمندگان ما چرا در هر جلسه اي و يا همايشي سخنران اسمي رزمندگان وايثار گران آورده شود ببا صداي بلند اعتراض کنيم و بگوييم شعار ندهيد عمل کنيد ... چوب خطتان پر شده قول و وعده و وعيد الکي ندهيد ...

واقعا به هيچکس نميتوان اعتماد کرد اين همه وقت نمايندگان محترم مجلس چقدر وقت اعضاي محترم شوراي نگهبان و اعضاي محترم تشخيص محترم مصلحت نظام گذاشته شده تا قانون جامع ايثارگران تكميل وتصويب شده است ما از جناب آقاي شهيد تقاضا داريم واقعاخدمت كردن به جامعه ايثار گران خدمت برزگي الهي است واقعا اگر نمي توانند از حق وحقوق اين عزيزان دفاع كنند كار را به كسي ديگر بسپارند اقط شعار ندهند بخدا قسم هيچكدام از قانون 87 نه عمل شد نه اجرا شد فقط وعده سر خرمن است چون ما عده اي از همسنگران دفاع مقدس هستيم كه بالاي 54 سال از سن گذشته است و بعضي در ادارات دولتي وشركت ها و غير... شاغل هستيم و همچنين در حال بازنشستگي واز هيچ گونه مزاياي و امتياز ي برخوردار نبوديم حالا كه خانه ملت
و ساير ان اين همه زحمت كشيده اند چرا دستور ات همكاري را نمي دهيد تا ما قشر زحمت كش جامعه خيلي كم كه هستيم از آن بهره مند شويم
ازخداوندمهربان خواستارم که همه مارا عاقبت بخیرگرداند ،ان شاء ا...
اینها قرآن ناطق را ول کرده اند به یه تکه کاغذ چسبیدند قرآن ناطق فرمایشات حضرت امام خمینی )ره( است و مقام معظم رهبری هستند دولتمردان نه تنها فرمایشات آنها پشت گوش انداخته اند بلکه به ریش ایثارگران هرهر میخندند که انشاء الله بلای جانشان باشد
بنام خدواند بخشنده مهربان : وای بر هر عیب جوی مسخره کننده ای . همان کسی که مال فراوان جمع آوری و شمارش کرده . او گمان می کند که اموالش او را جاودانه می سازد .چنین نیست که می پندارد , بزودی در حطمه (آتشی خرد کننده )پرتاب می شود و تو چه می دانی حطمه چیست ؟ آتش برافروخته الهی است آتشی که از دلها سر می زند . این آتش بر آنها فر بسته شده در ستونهای کشیده و طولانی .
با سلام خدمت مدیریت محترم فاش نیوز ، این سایت جایگاهی هست که تمامی ایثارگران و رزمندگان میتوانند حرفهایشان را به گوش مسولان برسانند
وجای تشکر و قدر دانی دارند
در مورد قوانین مصوب شده در برنامه های پنج ساله پنجم و ششم و عدم اجرایی شدن قوانین مربوط به ایثارگران ، بهترین گزینه این هست که مشکلات ما را به نظر مقام معظم رهبری برسانیم تا ایشان نماینده ای را معرفی فرمایند و از نزدیک به مشکلات ما جامعه ایثارگران و رزمندگان را بررسی فرمایند
چون واقعا انچه که مشخص هست ، عدم اجرایی شدن قوانین مصوب شده مجلس ، توسط سازمانهای زیر مجموغه دولت هست و هیچگونه نظارتی نیز بر این عدم اجرایی ها نیست ولسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi