شناسه خبر : 55105
چهارشنبه 08 شهريور 1396 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مخالف اصلی رفع!

 
گرچه ظاهرا حسام الدین آشنا به نوعی این اظهارات را تکذیب کرده ولی آنچه مشخص است هم برخی چهره های اعتدالی و هم اصلاح طلبان با متهم کردن یکدگیر اولا تلاش می کنند از به عهده گرفتن پیچیده کردن مساله حصر - درست تر این است که بگوییم خراب کردن موضوع- رهایی یابند و هم خود را پیگیر حل پرونده محصورین معرفی کنند.
 
محمد رضا خاتمی: مخالف اصلی رفع حصر خود روحانی است
 
در حالیکه برخی اخبار از اتفاقاتی جدید درباره حصر سران فتنه حکایت داشت، اعتصاب غذایی مهدی کروبی و فعالیت های برخی چهره های اصلاح طلب و ایجاد حواشی برای قضیه رفع حصر، این موضوع را دوباره پیچیده کرد و کار به جایی رسید که حتی مسئولین قوه قضاییه از آمادگی برای محاکمه سران فتنه نیز سخن می گویند.

در برخی از کانال های تلگرامی به نقل از حسام الدین آشنا آمده است که تاج زاده مسبب اصلی پیچیده شدن رفع حصر سران فتنه است و می خواهد از این طریق نان بخورد!

گرچه ظاهرا حسام الدین آشنا به نوعی این اظهارات را تکذیب کرده ولی آنچه مشخص است هم برخی چهره های اعتدالی و هم اصلاح طلبان با متهم کردن یکدگیر  تلاش می کنند از به عهده گرفتن پیچیده کردن مساله حصر - درست تر این است که بگوییم خراب کردن موضوع-  رهایی یابند و هم خود را پیگیر حل پرونده محصورین معرفی کنند.

این در حالیست که بر اساس شنیده های جدید خبرنگار جهان نیوز محمد رضا خاتمی نیز اخیرا گفته است: روحانی نمی‌خواهد داستان حصر حل شود نه اینکه نمی‌تواند. نان روحانی در حصر است و کدهای متعددی داریم که اگر حصر برداشته شود، روحانی به حاشیه می‌رود چون خودش هم سرمایه اجتماعی زیادی ندارد، با داستان حصر بازی می‌کند.

برادر رئیس دولت اصلاحات همچنین گفته است: روحانی یک­بار به این طرف و یک­بار دیگر به آن طرف می‌زند. من معتقدم مخالف اصلی رفع حصر خود روحانی است؛ باید شفاف و صریح نمایندگانی اعزام شوند و با خود روحانی صحبت کنند و صورتجلسه شود و یک حرف واحد از او بگیرند.چهار سال است درباره­ اش صحبت می کند؛ اگر می خواست اقدامی کند انجام می داد ولی ایشان یک قدم و حتی یک جلسه در شورای عالی امنیت ملی مطرح نکرده است.
 
خاتمی تصریح کرده است: ما باید تکلیف­مان را با خود روحانی مشخص کنیم. پیشنهاد من این است که یک تیم صریح و شفاف بروند و از طرف کل جامعه اصلاحات با آقای روحانی صحبت کنند و بعد هم به افکار عمومی اعلام کنیم روحانی قول داد یا نداد؛ بازه زمانی تعیین کرد یا تعیین نکرد.
 به نقل از جهان نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi