شناسه خبر : 55117
پنجشنبه 09 شهريور 1396 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آرزوی یک جهادگر که به شهادت منجر شد

«امین آقا بابا شیرازی» از جهادگران موسسه طلوع حق بود که هفته جاری در راه عزیمت به منطقه کرمانشاه جهت انجام ماموریت جهادی دچار سانحه شد و همراه با «سید امین فارس حسینی» به دیدار حق شتافت.

به گفته سردار غلامی رئیس بسیج سازندگی کشور در حدود 30 تن از جهادگران تاکنون در حین انجام ماموریت های جهادی و یا در دفاع از حرم به شهادت رسیده اند.

نیلوفر میخچی‌فر اظهار داشت: همسرم 38 ساله بود و یک فرزند دختر داریم که 13 شهریور ماه دو سالش می‌شود. حدود سه سال پیش برای شرکت در اعتکاف با موسسه طلوع حق آشنا شد و از آن زمان در کارها و برنامه های موسسه شرکت می کرد. از ماه رمضان امسال که برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی آغاز شد، ایشان هم در برنامه حضور داشت و برای ماه رمضان هر شب افطاری می دادند. این کار ادامه داشت تا سه‌شنبه این هفته که سیزدهمین برنامه سه‌شنبه‌های مهدی بدون حضورش برگزار شد.

وی افزود: این اردو اولین اردویی بود که می رفت. زمانی که دوستانش به او گفتند قرار است اردوی جهادی برگزار شود طوری خوشحال شد که انگار می خواست به کربلا برود. من مخالفت کردم که نرو، بمان و کارهای سه شنبه را پیگیری کن، اما اصرار داشت حتما در اردو شرکت کند. از قبل همه برنامه‌ریزی‌های سه‌شنبه را کرد و صبح پنجشنبه به سمت کرمانشاه راهی شد.

همسر جهادگر امین آقا بابا شیرازی ادامه داد: قرار بود کار ساخت حمام و دستشویی برای سه خانه روستایی را انجام دهد که این اتفاق افتاد. تنها کار نیمه تمامش همین بود وگرنه هیچ کار نیمه تمامی نداشت.

میخچی‌فر به آخرین گفت و گوی خود با همسرش اشاره کرد و گفت: شنبه پنج و نیم غروب تماس گرفتم، منتظر وانت بود تا آن ها را به مقر ببرد. گفتم زودتر کارها را انجام دهید و معطل نکنید، گفت باورت نمی شود چقدر خسته ایم. دیگر تماس نگرفت تا ساعت 11 شب که چند بار تماس گرفتم اما پاسخ نداد، فکر کردم شاید خسته است و خوابش برده. ساعتی بعد خبر دادند که ماشینش چپ کرده و صبح خبر رسید که به شهادت رسیده، اما واقعت آن بود که روز قبل ساعت 6 عصر درجا شهید شده بود.

وی از راز شهید در هنگام ازدواجش صحبت کرد و ادامه داد: زمان نامزدی رازی را به من گفت و خواست آن را به کسی نگویم. گفت دوست دارم شهید بشوم. ناراحت شدم و گفتم این حرف ها را نزند ولی آنقدر نیتش قوی بود و خدا از آن خبر داشت که به هدفش رسید.

همسر جهادگر بسیجی به علاقه همسرش برای دفاع از حرم اشاره کرد و بیان داشت: خیلی دلش با مدافعان حرم بود. می گفت این ها از کل ایران دفاع می کنند. به مادرش گفته بود از اردو که برگردم پیگیر رفتن به سوریه می شوم.

میخچی‌فر در خصوص شخصیت همسرش گفت: امین خصوصیات انسان کامل را داشت، بارزترین ویژگی اش ایمان قوی بود. 28 سال سن دارم و در این مدت با ایمان تر از همسرم ندیدم.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi