شناسه خبر : 55151
شنبه 11 شهريور 1396 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

14 شهر خوزستان دارای هیات جانبازان و معلولان نیستند

فاش نیوز: رییس هیات جانبازان و معلولین خوزستان گفت: با وجود این که هیات جانبازان و معلولین استان جزء برترین هیات های کشور است اما 14 شهرستان استان از وجود هیات ورزشی معلولان برخوردار نیستند.

مهرداد شیروانی با بیان این که تا پایان امسال هیات جانبازان و معلولان در شهرستان های اندیمشک و بهبهان راه اندازی می شوند اظهار کرد: شهرستان های اندیمشک و بهبهان از نظر تعداد ورزشکار جزء مناطق پرجمعیت استان محسوب می شوند لذا راه اندازی هیات این دو شهرستان در اولویت کاری ما قرار دارد.

رییس هیات جانبازان و معلولین خوزستان با بیان این که هدف اصلی ما رسیدن به رقابت های پارا آسیایی جاکارتا و پارا المپیک توکیو است افزود: بنا داریم به تدریج هیات جانبازان و معلولین 14 شهرستان دیگر استان را فعال کنیم تا تعداد ورزشکاران سازمان یافته خود را وسعت دهیم.

وی در ادامه به مشکل حمل و نقل ورزشکاران معلول اشاره کرد و گفت: با توجه به این که 26 رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان را تحت پوشش خود داریم توان تامین وسیله ایاب و ذهاب ورزشکاران را نداریم هر چند که این موضوع مشکل تمام استان های کشور بوده و از حیطه هیات خارج است.

شیروانی در خصوص مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز گفت : روند احداث این مجموعه به سرعت در حال انجام است و قطعا در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری ورزشکاران استان در میادین بین المللی و کشوری عناوین خوبی کسب کردند و همین امر باعث موفقیت ما در سطح کشور شده است.

وی گفت: بسیاری از استان های دیگر صاحب مجموعه ورزشی اختصاصی هستند در حالی که تاثیر ورزشکاران ما در تیم های ملی به مراتب بیشتر از آن ها است.

منبع: IRNA
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi