شناسه خبر : 55155
شنبه 11 شهريور 1396 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معافیت نوه شهید از خدمت سربازی لحاظ شود

س - سلام حالا این قانون معافیت تا مرداد اجرا میشه؟؟یا بیشتر طول میکشه؟؟ ببخشید قضیه این حاکم بودن کسری بر معافیتا چیه؟؟؟
ینی معافیت اجرا نمیشه؟؟یکم توضیح کارشناسی بدین ک بقیه دوستان کامل متوجه بشن
اگه میشه این سوالمم رو جواب بدین مرسی  باتوجه با خبر اخر که گفته شده کسری و معافی نهایی میشود در این ماه منظور از معافیت همون ۱۲ ماه است،یا نه؟

ج- سلام فعلا" ذهن خود را مشغول نکنید اجازه دهید توافق مجلس و ستاد کل نهایی شود و  رویه بهره مندی ایثارگران مشخص شود ، اطلاع رسانی می کنیم .

 

س - سلام تشکرازشمابرادرگرامی من جانبازده درصدهستم وبازنشسته ناجابا۲۵سال حقوق بازنشسته شدم ۵سال سنوات ارفاقی رابه من میدن لطفابفرماییدچطوری پیگیری کنم ۲فرزندانم تحصیل کرده وبیکارندچراهربرنامه ای که میادفقط برای جانبازان بالای ۲۵درصداست آیادربرناهمه جدیدبرای خانوادهای زیر۲۵ حقی قایل شدندمتشکرم
ج- سلام سنوات ارفاقی برای جانبازان بیست درصد و بالاتر است . ضمنا" در قانون برنامه ششم برای جانبازان زیر 25 درصد و خانواده آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شده که به آنها اشاره کرده ایم و با اجرایی شدن آن می توانید بهره مند شوید .

 

س - سلام  لطفا پیگیری کنید چرا ماده ۴۸ درخصوص استخدام فرزندان جانباز۲۵درصد به بالا که بازنشسته شده اند چرااجرایی نمی شود؟
ج- سلام اگر قبل از بازنشستگی پیگیر بوده اید باید ادامه دهید ولی اگر در بازنشستگی این تقاضا را دارید باید به استناد تبصره ماده 21 قانون جامع اقدام کنید . تعدادی از ایثارگران با جدیت در پیگیری به نتیجه رسیده اند .

 

س - با سلام و تشکر از شما لطف بفرمایید در جلسات و تشکل های ایثارگری راجب به معافیت نوه شهید از خدمت سربازی و امتیازات ایثارگران مورد برسی قرار گیرد..با توجه به اینکه فرزند شهید از امتیازات جانباز 50 درصد استفاده می نماید به تبع نوه شهید نیز باید مانند فرزندان جانبازان باشد..سپاسگزارم.
ج- سلام مطلب شما درست است انشاالله قانون اجرا شود و پیگیری این موارد در شورای عالی انجمنهای ایثارگران با وجود تشکل فرزندان شاهد حتما" انجام خواهد شد.

اینستاگرام
سلام ضمن تشکر از شما سروران گرامی. من فرزند شهید هستم وخدمت سربازی راانجام داده ام آیا فرزندم از امتیازات معافیت برخوردار می باشند با تشکر
سلام. پدربزرگ من شهید شده است پدرم هم فوت شده اند آیا معافیت فرزند شهید شامل حال من میشود. ضمناً پدر من قبل از اینکه پدربزرگم شهید شده ازدواج کرده و بعد از ان هیچ امتیازی شامل حال پدرم نمی شده!!! حالا این معافیت شامل حال من می شود یا خیر
سلام وقت بخیر ... معافیت یا کسری خدمت نوه شهید تا چه تاریخی معلوم میشود؟ آیا امکان داره مانند ایثارگران کسری به نوه شهید تعلق بگیرد؟
سلام من نوه شهید هستم مادربزرگم تنها زندگی میکند آیا این معافیت شامل من میشود؟
سلام خسته نباشید..
من پدرم از قانون معافیت فرزند شهیدی استفاده نکرده..
آیا کسری به نوه شهید میرسه؟؟
من باز نشسته امور مالیاتی هستم مزایایی نگرفتم آیا مزایایی شامل حال من می‌شده که اداره نداده است ممنون از پاسخ.
من فرزند جانباز پنجاه درصد وبرادر شهیدم تنها مزایای من معافیت سربازی بود ودر طول خدمتم هیچ مزایایی نگرفتم آیا به فرزند من از نظر سربازی معافیت تعلق میگیرد
سلام بنده ۷۸ ماه سابقه جبهه دارم و همچنین ۱۵ درصد هم جانبازی دارم دو تا از فرزندانم هم معاف شدند میتونم یکی از نوه هام رو هم معاف کنم؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi