شناسه خبر : 55164
دوشنبه 20 شهريور 1396 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طنز سال ایران:

رتبه برتر بنیاد در بین دستگاه های دولتی!

چطور می شود باور کرد که چنین سازمانی دو سال پیاپی رتبه برتر را در این جشنواره کسب می کند و با چه ملاک و معیاری؟!

فاش نیوز - «رتبه نخست جشنواره شهید رجایی برای دومین سال پیاپی در بین کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافت و لوح تقدیر این جشنواره توسط رییس جمهور به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعطا شد»!

این که سازمان بنیاد شهید در جشنواره شهید رجایی که هر سال با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت برگزار می شود به عنوان یکی از ده دستگاه برتر دولتی در ارائه خدمت به مردم شناخته شده از دو جنبه حایز اهمیت است؛ نخست اینکه به بنیاد شهیدی! این رتبه اعطا شده که رئیس سالخورده و کاهل آن در همین سال 95 که ملاک ارزیابی جشنواره فوق بوده، بارها به مناسب نبودنش برای این پست و سمت، ناتوانی اش در انجام امور، و کم آوردنش در مقابل مشکلات و معضلات ایثارگران بصورت صریح اذعان کرده است.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی در دوره تصدی اش در دولت یازدهم بقدری ضعیف عمل کرده و اطرافیانش حواشی ایجاد کرده اند و در نتیجه نارضایتی بی سابقه یا حداقل، کم سابقه ای در میان اقشار مختلف ایثارگران ایجاد کرده است (تنها یکی از بروزات عینی آن، تجمع بی سابقه تعداد بسیاری از جانبازان 70درصد ویلچری از سراسر کشور در ساختمان بنیاد مرکز بود.) که با درنظر گرفتن عدم تمایل اعلامی وی به قبول مسئولیت در دولت دوازدهم، هیچ کس تصور و پیش بینی نمی کرد که رئیس جمهور اداره یکی از مهمترین و پر چالش ترین معاونت هایش را بار دیگر به او بسپارد.

جالب است بدانید که اصلی ترین بخش این سازمان و اساسی ترین نیاز قسمت اعظم جامعه هدفش که اقشار مختلف جانبازان هستند "بخشِ درمان" است. از طرفی اتفاقا" مهمترین معضل این بنیاد نیز بحث درمان و بیمه خدمات درمانی است که علی الاصول باید کم مشکل ترین بخش ها و مورد توجه ترین آن ها بوده باشد.

اواخر پارسال بود آقای شهیدی در باره حل مشکل بیمه به نمایندگان جانبازان در انجمن جانبازان نخاعی توضیح می داد که: این چند ماه باقی مانده از سال 95 را هرطور شده حل کرده ایم و بدهی خود به بیمه را با فروش زمین پرداخته ایم و برای سال آینده به طور اساسی موضوع را حل کرده ایم. اما با کمال تأسف می بینیم که در اواسط سال 96 هم بیمه و درمان جانبازان، این گرامی ترین اعضای جامعه، با معضل بدهی 1800 میلیارد تومانی به بیمه در خطر جدی  قرار گرفته است.

حال با این اوضاع چطور می شود باور کرد که چنین سازمانی که عدم اداره صحیح آن در طول سالیان گذشته تا کنون عامل اصلی انباشت مشکلات و معضلات بوده دو سال پیاپی رتبه برتر را در این جشنواره کسب می کند و با چه ملاک و معیاری؟!

اما از جهت دیگری هم می توان به این موضوع نگاه کرد؛ دولتی که برترین هایش چنین سازمان های بی برنامه، با مدیریت های ملوک الطوایفی و بدون برنامه و روز گذران هستند، کل کابینه در چه حال و روزی بسر می برد؟!

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اينهم يكي از جك هاي جديد است كه با مديريت آقاي روحاني و بازيگري آقاي شهيدي شاهد آن هستيم . خيلي خنديديم. وقتي ايثارگران ناراضي هستند . اقدام ويژه و خاصي هم انجام نشده است . حقوق ايثارگران در بنياد و دستگاههاي اجرايي تضييع مي شود. ايشان بايد زير بغلشان را بگيرند تا گام بردارند ديگر اين لوح تقدير و دستگاه برتر چه صيغه ايست . حالا اين را براي چه به ايشان داده اند؟‌حداقل يك دليل ايثارگر پسند ارائه كنند. حفظ وضع موجود كه در توان هر مدير ناتوان و ضعيفي هم هست .
مهم نیست چقدر بالایی !!!
مهم این که اون بالا عقابی یا لاشخور ....
مهم نیست چقدر بالا باشی .....
مهم اینه که اون بالا لاشخوری یا عقاب ...
گفت : بزرگترين و كوتاهترين دروغ را بگو :
گفت : (شركت خودرو سازي اسمش را نبر ) مطمئن
اين هم چيزي در اين مايه هاست
سوال؟؟؟
اسب سفید رستم چه رنگی بود ومال کی بود؟
جواب ....
سیاه بود و مال زورو بود ..... آره حتما مال زورو بود .

سوال چرا در تیم ملی فوتبال سیزده نفر بازی می کنند ؟
جواب برای اینکه نفر چهاردهم توسط جومونگ در چوسان قدیم کشته شد ....

از نظر جامع بهرمند از فعالیت این دوستان که ما ایثار گران و جانبازان هستیم چه رتبهای دارند/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا حيف از نام شهيد رجايي كه بر اين جشنواره گذاشته اند. شهيد رجايي مرد خستگي ناپذير خدمت به مردم و مجرومين بود و با يك زندگي ساده و بدور از تجمل روزگار مي گذرانيد. اينان كدامشان داراي اين اوصاف هستند. بهتر است نام اين جشنواره بشود جشنواره زد و بند مديران برتر
واقعا حيف از نام شهيد رجايي كه بر اين جشنواره گذاشته اند. شهيد رجايي مرد خستگي ناپذير خدمت به مردم و مجرومين بود و با يك زندگي ساده و بدور از تجمل روزگار مي گذرانيد. اينان كدامشان داراي اين اوصاف هستند. بهتر است نام اين جشنواره بشود جشنواره زد و بند مديران برتر
موضوع قطع حقوق جانبازان ارتشی با درصد هفتاد بنیاد و نودوپنج درصد ارتش یا بهتر بگوئیم قطع چند هزار حقوق جانبازان ارتشی که نه.توان کار داشتن ونه دارن از کار افتاده کلی که از او ل پنج نود شش حقوق آ نها قطع شده و گفته.شده به بنیاد شهید مراجعه کنید آ نها هم هیچ اطلاعی ندارن و می گوید به ارتش مراجعه کنید حق هم دارند چون ما از طریق ارتش اعزام وحدود سی سال اندی بیمه بازنشستگی بیمه عمر بیمه حوادث اتکا سهام کوثر مبلغی تحت عنوان توان مند کردن بازنشستگان ارتش و ساتا از ما کم می شد وقرار است تا آخر ماه دفتر چه بیمه هم باطل شود ؟؟؟؟

...

سینمای ایران پراید است .

رانت و نحصار است .

اگر راست می گویند آزاد کنند :

ببینند این هنرمندان عزیز و

این فیلم های آبکیشان ؛

چقدر بلیط می فروشد ؟!

تا فیلم های خارجی بیاید :

فیلم ایرانی باید پراید نشین بشود ؟!

آن موقع فیلم ایرانی میشود بلیط ۵۰۰ تومان ؟!

میگی نه ؟!

بگو خودرو و فیلم آزاد شود ؟!

آی بگریه می افتی ؟!

آی بگریه می افتی ؟!

میشی فیلم کمیک ؟!

میشی کمدی فی البداهه ؟!

...
دروغگوها ؟!
..

...

رتبه نخست جشنواره شهید رجایی برای دومین سال پیاپی در بین کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافت و لوح تقدیر این جشنواره توسط رییس جمهور به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعطا شد.

...

و بنیاد شهید این رتبه برتر را از تعاریف من دارد ؟!

مبارکتان باشد .

شاید که دیگران از رزمنده ستیزی دست بردارند ؟!
...
فرض کنید حرف شما در مورد کسب رتبه حاج اقای شهیدی در جشنواره شهید رجایی درست بوده ایا به برتر شدن ادارت کل استانی بنیاد در اعلب استانهای کشور هم تردید دارید ،حسادت سیاسی شما باعث شده از انصاف و عدالت خارج شوید
کو اسمت آقا یا خانم
آدم های درغگو همیشه سعی دارند با اسم مستعار دروغ وریا بگویند بر گردن دیگری بیاندازند . کارمند کدام واحد بنیادی ؟؟ خدمات بنیاد هم مثل پراید وفیلم است بقول برادر خاکپور آنقدر دروغ به خورد ایثارگر داده اند که با دلهایی مالا مال از درد کمدی فی البداعه اند . ای خدا مگه در قرآن نفرمودی عادل وحکیمی پس کو عدالت . اینها که ایمان ایثارگر وغیر ایثارگر را به یغما بردند و سر در آخر بیت المال بی توجه به خون شهدا وایثارگران با ولعی خاص مشغولند پس کی ببینیم که بسزای ظلم خود رسیدند خدایا مگر نفرمودی که ظلم وظالم را در همین دنیا تقاص میکنی پس کو؟؟؟ اینها که همچون زالو برمکیدن خون اصرار میکنند .
واقعا با اینهمه بی عدالتی و ظلم و ستم به جامعهء ایثارگران جای شگفتی و تامل دارد انتخاب برتر مسئولان بنیاد شهید.
قادسیه هست ویا دولت برایش ارزشها متفاوت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است..
بله نوش جانشان ،، چرا راستش را نمیگوئید. چرا احساس واقعی و درونی تان را بیان نمی‌کنید،، اینکه شنیدن این خبر به مانند ، نمک پاشیدن به زخمتان ، افزودن دردی به دردهایتان ، ایجاد حرس وفشار روانی در افکار و روحتان،، بوده است، چه چیزی باعث شده که الکی وانمود میکنید به برداشت ، لطیفه گونه و خنده آور از این موضوع..
((فقط به این دلیل که من و شما و ما یادگاران جبهه و جنگ واقعا مستعصل و منفعل شده‌ایم ))
آخه ای مدیر کل از خدا بیخبر ا ی مسئولان و ای متولیان این امر چرا آخرت خود را به قیمت هیچ به دنیای زود گذر مادی می‌فروشید، بدانید که آه من بچه یتیم شهید،. هرگز از حقم نخواهم گذشت،،و خدا را قسم میدهم به همان عبایئ که به سر گذاشتید .خدا را قسم داده‌ام به حق سرور و سالار شهیدان ، آقا امام حسین علیه السلام
که از حق و آه من فرزند شهید نگذرد و دامن‌گیر تان شود...
آقای شهیدی باید جایزه بگیرد وقتی که مسئولان اداره وی خطاب به فرزند شهید میگوید (به ما چه مگر ما دعوتنامه به پدرتان فرستادیم وگفتیم که بیاید برود جبهه و بمیرد،، !!!؟؟) بله برای اینگونه توهین و تحقیر و احانت . باید مدال بهترین تکریم کنند ه از ارباب رجوع را بدهند،، توف به این همه تذویر و دروغگویی،، انشاالله که آه من فرزند شهید دامن‌گیر تان شود،
حسن اقدم. فرزند شهید
دوست عزیز سلام عید غدیر را به سادات محترم وهمه فاش نیوزی ها تبریک عرض میکنم وبرای همه آرزوی سلامتی وعزت دارم .
البته که آه مظلوم گیرایی خاص خود را دارد اما خودت چه کردی در مقابل توهین وظلم باید ایستادگی میکردی که سایرین هم از ایشان یاد نگیرند هر چند پررویی در این دستگاه به ظاهر پاکدست مد روز شده ونظارتی برآن نیست . در سایر دستگاه ها خیلی بهتر احترام ایثارگر رادارند و مشکلاتشان را حل وفصل میکنند .
سلام.درودبرجانبازان کشور..چندکلمه بافاش نیوزودوستان ایثارگر..شماتوقع داریدرتبه رابه ماوشمابدهند!؟آیااین شدنی است؟رتبه رابه کسانی میدهندکه عرصه راسخت کنند.به کسانی میدهندکه بودجه رابرگشت بزنندواضافه بیارند.خلاصه به کسانی رتبه میدهندکه تابع مسوولین بالاترباشند.من فکرنمیکنم رضایت جامعه هدف برایشان ملاک باشد.هرگز.نوش جانتان باشداین رتبه ولی بدانیدکه نه این دنیانه فردای قیامت ازشماراضی نیستیم وجواب دارد..به امیدحق.
بگذرداین روزگارتلخ تراززهر...
مرگ برمسئول منافق
آقای شهیدی یک ساعت هم در جبهه حضور نداشته و درد جانبازان و ایثارگران و خانواده های شهید را هرگز درک نخواهد کرد. البته او می توانست با خدمت صادقانه نام خود را در فهرست خادمین ایثارگران ثبت کرده و برای آخرتش توشه ای جمع کند که متاسفانه با بکارگیری نزدیکان اقوامش تبعیض و بی عدالتی این فرصت را از دست داد برتر شدن و مدال اوری او به این دلیل است که توانسته با ایجاد اختلاف بین خانواده بزرگ ایثارگران به خانواده شهید و جانباز بیست درصد و سی درصد و 50 درصد و مانند اینها از ایجاد وحدت و انسجام بین ایثارگران جلوگیری کرده و با فرستادن انها به دنبال نخود سیاه در کمیسیون ماه 16 و موارد مشابه از ایجاد اتحاد علیه دولت جلوگیری کرد و مهمتر اینکه در رای آوری روحانی با حمایت باجناق محترم اقای ناطق نوری نقش مهمی داشت ایشان کی می تواند درد یک جانباز نخاعی یا یک جانباز شیمیایی یا تنفسی و هزاران کمبود مادی و معنوی را درک کند مجبوریم چهار سال دیگر با او بسازیم امام سکوت نخواهیم کرد و انتقاداتمان را با شجاعت تمام و صدایی رساتر از همیشه از حلقوم از نفس افتاده و شیمیایی خود فریاد خواهیم زد که شهیدی به داد ما نرسید
جانبازان ارتشی که نه.توان کار داشتن ونه دارن از کار افتاده کلی که از او ل پنج نود شش حقوق آ نها قطع شده و گفته.شده به بنیاد شهید مراجعه کنید آ نها هم هیچ اطلاعی ندارن و می گوید به ارتش مراجعه کنید حق هم دارند چون ما از طریق ارتش اعزام وحدود سی سال اندی بیمه بازنشستگی بیمه عمر بیمه حوادث اتکا سهام کوثر مبلغی تحت عنوان توان مند کردن بازنشستگان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi