شناسه خبر : 55175
یکشنبه 12 شهريور 1396 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین کنگره ملی لاله های سفید برگزارشد

دومین کنگره ملی لاله های سفید (بزرگداشت فاجعه منا) برگزارشد

دومین کنگره ملی لاله های سفید (بزرگداشت فاجعه منا) با حضور علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،  حجت الاسلام شهیدی محلاتی ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران، سردار انصاری، مدیران ارشد بنیادشهید و خانواده شهدای فاجعه منا در تالار اندیشه حوز هنری برگزارشد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، ابتدای برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید برگزارشد پس از آن حجت الاسلام کاویانی معاون آموزشی بنیادشهید ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه من با اشاره  به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "نگذارید فاجعه منا به فراموشی سپرده شود" از علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمان ویژه این مراسم دعوت به سخنرانی کرد.

 علاءالدین بروجردی، در این مراسم گفت: سال هاست که فریضه حج توسط مسلمانان برگزار می شود و یکی از مهمترین رویدادهای سالیانه مسلمانان محسوب می شود. از این رو مدیریت آن نیز در مقایسه با راهپیمایی میلیونی اربعین بسیار سهل تر است، در حالی که شاهد فجایع و حوادث تلخی در آن هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دشمنی عربستان  و حوادث تلخی که در سالهای مختلف برحجاح روا داشته است متذکر شد:  مهمترین دلیل حادثه منا مدیریت نادرست و میزبانی غیر محترمانه با میهمانان خانه خداست که در سالهای 1366، 1369، 1373، 1374، 1375تعدادی از برگزارکنندگان مراسم حج به شهادت رسیدند و حج که مظهر اتحاد جهان اسلام است گاهی با کوتاهی و سوء مدیریت باعث ایجاد تفرقه می شود.  

وی سپس با انتقاد از سکوت دیگر کشورها که هموطنانشان در این حادثه جان باخته اند به اشاره به بیانات تاریخی مقام معظم رهبری در تکریم شهدای حادثه منا  افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری راهگشای تیم مذاکره کننده شد و همکاری حکومت آل سعود در تحویل پیکرهای شهدای ایرانی را در پی داشت.

قابل ذکر است درپایان مراسم از10 خانواده شهید فاجعه منا تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

...

بچه که بودیم می رفتیم سینما .

قیمت بلیط سینما ۵ ریال بود .

یک قرص نان بربری ۱۰ ریال بود .

یعنی قیمت بلیط سینما نصف قیمت یک قرص نان بود ؟!

و امروز یک قرص نان بربری ۷۰۰ تومان است .

بلیط سینما ۱۰۰۰۰ تومان و ۱۴ برابر یک قرص

نان است ؟!

و این از انحصار و ممنوعیت واردات فیلم است ؟!

فیلم آنموقع :

تارزان و کینگ کنگ بود ؟!

که چه زیبا بودند ؟!

و فیلم امروز :

حیف فیلم ؟!

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi