شناسه خبر : 55205
دوشنبه 13 شهريور 1396 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده اولین شهید مدافع حرم ارومیه

اختتامیه اولین بخش چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، از خانواده سرافراز اولین شهید سعید شبان، شهید مدافع حرم تجلیل شد.

فاش نیوز-همزمان با برگزاری اولین بخش چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، از خانواده سرافراز اولین شهید سعید شبان، شهید مدافع حرم تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در مراسم اختتامیه اولین بخش اول چهلمین دوره مسابقات قران کریم در بخش آقایان با تجلیل از نفرات برتر رشته های دعاخوانی، اذان، رشته های معارفی و رشته های مدیحه سرایی برگزار شد.


در این مراسم از خانواده شهید سرافراز سعید شبان، شهید مدافع حرم تجلیل شد. سعید شبان جزء نخستین شهدای مدافع حرم کشور و اولین شهید مدافع حرم آذربایجان غربی است که به عنوان مستشار نظامی به عراق اعزام شده بود و در جنگ با تکفیری ها به فیض رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 11 شهریور ماه در شهر ارومیه آغاز شده و تا 26 شهریور ماه نیز ادامه می یابد.
انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi