شناسه خبر : 55273
چهارشنبه 15 شهريور 1396 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه مسئولان بنیاد کهکیلویه و بویراحمد

افسوس که هیچ یک از کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویر احمد و در راس آنها خود مدیر کل که متولی این ایثارگران است از حال و روز حقیر خبری نگرفت و حتی دریغ از یک تماس تلفنی ... افسوس ..‌‌.!

علی محمد قاسمی یوسف آباد جانباز ۷۰% قطع نخاعی -  به نام خدا. در پی حضور یکی از خبرنگاران استان در منزل بنده جهت مصاحبه و گزارش حال روزگار اینجانب که در بستر بیماری افتاده ام و انتشار آن خبر در سایت، در قسمت آخر آن یکی از کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پاسخ اظهار داشته است که حق پرستاری به ایشان پرداخت می گردد!
لازم می دانم بیان نمایم که حق پرستاری به همه جانبازان پرداخت می گردد. اگر از دستشان برمی آمد این را هم مثل حالت اشتغال خیلی وقت پیش قطع کرده بودند. طبق اصل ۱۴۱ جانبازانی که در ادارات و شرکت های دولتی و غیر دولتی مشغول به کار می باشند دو شغله محسوب نمی شوند، اگر در اداره یا ... مشغول به خدمت باشند به عنوان کاری که در آن اداره و یا ... انجام می دهند حق الزحمه دریافت می کنند و حقوق یا مستمری که از طرف بنیاد شهید پرداخت می شود به عنوان هدیه ایثار است که به آنها تعلق می گیرد و پرداخت می شود.

چرا به جانبازانی که کارمند رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به عبارتی کارمند رسمی دولت هستند از این مزایا مستثنی نیستند کلیه مزایا از قبیل حقوق کارمندی و حالت استغال و ... را دریافت می کنند. کجای قانون و دین گفته باید به گروهی پرداخت بشود و عده ای بی بهره باشند! مسئول روابط عمومی صرفا" باید کارش اطلاع رسانی از وضعیت وحال روز خانواده شهدا و ایثارگران عین حقیقت باشد!


نه اینکه آنجا بنشیند، به آخرت خودش که چند صباحی دیگر که از این دنیا برود فکر نکرده و حقوق مفتی از طرف سازمان(بنیاد) به ایشان پرداخت گردد بر صندلی غیرت و شجاعت(شهدا و ایثارگران) تکیه زده تبصره بدهد!
کسی نیست از او  بپرسد با توجه به کلمات گهربار و کنایه آمیزت! خودت همین جانبازی که از او نام می بری را تا حالا دیده ای و از حال و روزش خبرداری و می شناسی اش?
وای بر انسان های از خود هم غافل و بی خبر که به خاطر پست و مقام به دیگران با دیده ترحم نگاه کنند و به خاطر جا زدن خود به عنوان انسانی ارزشمند در این دوران و امنیتی که با خون این عزیزان جانباز به ثمر نشسته، در حالی که باید پاسخگوی عملکرد خود در قبال این خانواده ها باشند، دچار هذیان گوئی هستند. بدین نحو موقعیت کاری خود را به نحو دلخواه که ابزار سخن گفتن بی مورد را در اختیار داشته و علیه درد دل جانبازی که واقعیت را بیان نموده بخواهند به نفع خود بهره برداری کنند!
عاقبتتان به خیر نخواهید شد به خاطر حرف های کنایه دار! جوابگوی خون شهدا و ایثارگرانید.
 
جناب آقای مختاری! حال «منم» بزن و بگو از کیسه خلیفه حق پرستاری به ایشان پرداخت می شود؛ به عبارتی بگو نباید پرداخت بشود!
 حق پرستاری به همه جانبازان پرداخت می شود، ازطرفی در باره وسایل بهداشتی که به گروهی از جانبازان می دهند به انان به دیده ترحم می نگری! مگر از جیب شما چیزی کم می شود؟!
 بیا در کلیه جرائد و تلویزیون پخش کن شاید پست بالاتری به شما داده بشود به خاطر اینکه نیروی فعال و راستگوئی هستید! از کی تا حالا آقای گودرزی برای شما دکتر شده؟! ما که در طول این چند سال اطلاع نداشتیم که ایشان دکتر است! پس معلوم است تازه از راه رسیده ای و از مدرک تحصیلی وی بی اطلاع ... ای عاقبت به خیر!
این هم می گفتی که ایشان از ۹۶/۳/۱۷ که اینجانب تصادف کردم، به مدت دو ماه و اندی ماموریت، یا خارج از کشور جهت امورات رفته است.
جناب روابط عمومی! اول بیا عملکرد خودت را اصلاح کن بعد درمورد دیگران قضاوت کن. این را هم بیان می کردید که چندین بار همین جانباز قاسمی را با خرج خودم به خارج ازکشور و کلیه اقلام مورد نیاز ایشان را خودم ..‌. تا شاید عده ای به زعم خود به حرف هایت اعتماد کنند. وقتی منبر می روید یک مرتبه پف نکنید، خوب فکر کنید واقعیت را بیان نمایید. بیخود نامه فدایت شوم و کاسه از آش داغ تر نشوید . امنیت این کشور ثمره خون شهدا و ایثارگران است که با خیال راحت نشسته اید اظهار نظر می کنید.
نکته قابل تامل اینکه آقای شهیدی محلاتی، ریاست عالی بنیاد شهید کشور در سفر رئیس جمهور که سال ۹۵ که به  استان تشریف آوردند، به منزل حقیر آمد و قول رفع مشکل اینجانب را داد؛ به محض رفتن به تهران انگارنه انگارکه قولی داده است، متاسفانه تا کنون به قول خود عمل نکرده فقط نامه نگاری بی مورد و بی فایده!

این هم از مسئولین رده بالا از ناحیه کسی که لباس پیغمبر بر تن دارد و کمر همت بسته تا شاید مشکلات ایثارگران را به امید روزی (وعده سر خرمن) حل کند! کاش ایشان به منزلم نمی آمد و مثل این ۲۲ سال و اندی بی خیال مشکلات خود به زندگی ام ادامه می دادم و منتظر وعده و وعید تو خالی ریاست عالی بنیاد شهید نمی شدم!

در پایان لازم می دانم از کلیه کارمندان دادگستری استان و در راس آنها از دادستان محترم مرکز استان
که در طول این حادثه جویای حال حقیر شدند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.. ولی افسوس که هیچ یک از کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویر احمد و در راس آنها خود مدیر کل که متولی این ایثارگران است از حال و روز حقیر خبری نگرفت و حتی دریغ از یک تماس تلفنی ...  افسوس ..‌‌.!

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
عزت و کرامت همه ایثارگران همیشه باید حفظ شود.
البته احترام جانبازان بدون شغل دولتی زیر25% تا کنون هرگز حفظ نشده است و کمتر از انها دفاع می شود، ولی بعید می دانستم که در مورد یک جانباز ویلچری هم این اتفاق بیافتد !
اگر همه جانبازان با هم یکدل و متحد باشند هرگز چنین بی احترامی در میان ایثارگران رخ نمی داد.
یادش بخیر اقای قنبری وفا جزء معدود جانبازان 70% بود که همیشه از جانبازان زیر25% هم دفاع می کرد . انشااله هرجا هستند سلامت باشند .
یادی هم می کنم از اقای مرتضایی که همیشه مطالب جالبی داشتند ، انشااله ایشان هم همیشه سلامت باشند .
واما تشکر خاص برای همه مسئولین فاش نیوز ، یاوران گمنام همه ایثارگران .
اقای ساقی در این شب خاص از همه تلاش های شما و همکارنتان بی نهایت سپاس گذارم اجرتان با خدا .
باعرض سلام ادب احترام بنده جانباز 25 درصد اعصاب روان روزی 23 قرص میخورم ، پارسال برای تهیه جهیزیه دخترم مبلغ 60 میلیون تومان وام و قرض کردم یک نفر هم در راه رضای خداوند متعال مبلغ 23 میلیون تومان خانه برای ما گرفت- حال وام ها مانده این ماه حقوق بازنشستگی ام و ضامنها قطع میشود، همسرم هم رفته ، کسیکه خانه برای ما گرفته است پولش را میخواهد ، ایشان صاحب خانه قفل خانه را عوض کردن ، همسرم رفته خودم هم کارتون خواب شده ام، من در 8 عملیات جنگ تحمیلی و 4 پاتک بوده ام سه بار مجروح ، 56 ماه جنگ با 105 ماه منطقه عملیاتی بوده ام ، البته دربرابر شهداء شرمنده و آزادگانرامی ، من دنبال پرونده ام نرفتم درصد بیشتر میگرفتم، حال بخدا من کارتون خواب همسرم هم رفته است ، خواهشمندم ،منعکس بکنید ،پرونده جانبازی من خرم آباد ساکن شهر قدس قلعه حسن خان تهران بازنشسته پزشکی اعصاب روان ارتش هستم بسیجی ،زمان جنگ هم بودم قبل از استخدام در ارتش ،ودرحین خدمت که فرارکردم 3 /سه 12 روز هم رفتم بسیجی دوباره برگشتم ارتش ،دادگاهی داستانی دیگه دارد ، پرداخت وام وبدهی هایم و سقفی هرکجا باشه از کارتون خوبی نجات پیدا بکنم ، الان یک ریالی هم ندارم ، امیدوارم موفق موید پیروز باشید،
باسلام اینجانب جانبازآزاده هستم یک متر زمین دراین سرزمین الهی ندارم زمینی هم که داشتم به برکت تربیت یافتگان این سیاستمدران زمین خوار ازدستم گرفتن . نه معتاد هستم نه قمارباز نه چیزی دیگه هرکس دراین جامعه بخواد درراه درست و حلال قدم بردارد باید مثل شتری که از سوراخ سوزن بگذری حالا قلبهای بیدار تحلیل کنن و با چندین میلیون بدهی. حالا انسان میترسد چجوری دراین سرزمین بمیرد یک ریاد در بساط ندارد وای برما خواهشا درج کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi