شناسه خبر : 55351
دوشنبه 20 شهريور 1396 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر:

برگزاری جشنواره سوارکاری جانبازان و معلولان کشور

به گزارش فاش نیوز؛ جلیل علیجانپور عصر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات جانبازان و معلولین کشور که شهرستان اهر میزبان آن بوده دارای فدراسیون جهانی و داوران ویژه نیز است در این مسابقات موانع پرش با اسب وجود ندارد و هر کسی که بتواند از روی نقشه به‌صورت دقیق، سریع و بر اسب تسلط داشته باشد بر این محورها برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر با اشاره به اینکه شهرستان اهر میزبان جشنواره اسب‌سواری و سوارکاری جانبازان و معلولان کشور خواهد بود، گفت: در جشنواره سوارکاران و بیماران اوتیسم و کم‌توان ذهنی حضور خواهند داشت که این جشنواره به مدت دو روز به طول خواهد انجامید و حضور بیماران خاص صرفاً به‌منزله تشویق برای حضور جامعه بوده ولی مسابقات سوارکاری روز چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۲۰ شب در اهر برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: رژه اسب‌های منتخب هیات سوارکاری شهرستان اهر، اجرای سرود توسط یکی از مهدهای کودک و دانش آموزان مرکز شهید صدر، اجرای موسیقی عاشیقی در طول برنامه، نمایشگاه توانمندی‌های معلولین بهزیستی شهرستان اهر، نمایشگاه صنایع دستی و محصولات هنری از جمله فرش و ورنی و محصولات چوبی و برگزاری مسابقه عکاسی از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

علیجانپور تأکید کرد: برخی اعتراضاتی که مبنی بر تخریب چمن زمین فوتبال باید عرض کنم که این مسابقات هیچ‌گونه آسیبی به چمن زمین فوتبال نمی‌رساند یعنی این مسابقات اصلاً با چمن ارتباطی ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر با تأکید بر اینکه جانبازان و معلولین هفت استان در این جشنواره و مسابقات حضور می‌یابند، تصریح کرد: هیئت سوارکاری جانبازان و معلولین در تمامی استان‌ها وجود ندارد و اکثر شرکت‌کننده‌ها از استان‌های تهران، کرج، آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویر احمد خواهند بود و ماه‌عسل مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین معرفی دو نفر برگزیده به مسابقات پارالمپیک دعوت می‌شوند.

منبع: MehrNews
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi