شناسه خبر : 55379
سه شنبه 21 شهريور 1396 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شاهد افتتاح شد

ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شاهد با حضور حجت الاسلام شهیدی محلاتی افتتاح شد.

 ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شاهد با حضور حجت الاسلام شهیدی محلاتی افتتاح و بخش های پرستاری، مامایی و طب سنتی نیز در آینده افتتاح خواهدشد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در این مراسم  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  ضمن تبریک دو عید بزرگ قربان و غدیر با تقدیر از تلاش‌های مسئولان دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد دانشگاه ارزش‌آفرینی است که یادگار امام (ره)، مقام معظم رهبری و منصوب به شهدا و فرهنگ ایثار است.
وی سپس هدف از آفرینش انسان را رسیدن به کمال  برشمرد و در ادامه گفت: تزکیه و علم دو بال رسیدن به کمال انسانی و سعادت هستند. انقلاب اسلامی با  بکارگیری اخلاق و ارزش‌های اسلامی و علم و پژوهش و همان‌طور که در آیات و روایات همواره تزکیه قبل  تعلیم مطرح شده است، امروز این روند در راس برنامه‌ های کشور ایران قرار دارد و استکبار جهانی به دنبال گرفتن این ارزش‌ها از جامعه اسلامی است و در این مسیر به سراغ دانشمندان، دانشجویان و نسل جوان ما آمده است، اما هرگز به هدف خود نخواهد رسید.

شهیدی محلاتی اظهارداشت: دانشگاه شاهد منصوب به 230 هزار شهیدی است که تمام هستی خود را برای انقلاب و جامعه ایران فدا کردند و به همین دلیل رسالت این دانشگاه فراتر از سایر مراکز علمی و دانشگاهی است و ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و این دانشگاه علاوه بر فعالیت‌های علمی و پژوهشی باید در ترویج فرهنگ شهدا کوشش نماید.

پایان بخش این مراسم نیز بازدید ریاست بنیادشهید و امورایثارگران از بخش‌های مختلف این دانشکده بود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi