شناسه خبر : 55410
چهارشنبه 22 شهريور 1396 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هلاکت مسئول تحقیقات داعش در الحویجه

آغاز عملیات دجله برای تعقیب تروریست ها در بعقوبه/ هلاکت مسئول تحقیقات داعش در الحویجه

خبرگزاری شبستان: عملیات دجله برای تعقیب تروریست ها در چهار منطقه شمال غربی بعقوبه آغاز شد و حمله نیروهای هوایی عراق به مقر داعش در الحویجه به هلاکت مسئول تحقیقات داعش به همراه چهار نفر دیگر منجر شد.

  به گزارش خبرگزاری شبستان، «مزهر العزاوی» فرمانده عملیات دجله در گفتگو با السومریه نیوز، گفت: نیروهای امنیتی مشترک با حمایت جنگنده های ارتش عملیات نظامی گسترده ای را برای تعقیب تروریست ها در مناطق حوض الهاشمیات، الغالبیه، ناحیه هبهب (20 کیلومتری شمال غربی بعقوبه) و مناطق کشاورزی نزدیک آن آغاز کرد.

العزاوی افزود: این فرآیند در چارچوب برنامه های این عملیات برای پایان به حضور گروه های تروریستی انجام گرفت.

سلسله عملیات نظامی گسترده ای اخیرا" با نام عملیات دجله در مناطق مختلف دیالی برای تعقیب تروریستها آغاز شده است.

  در همین راستا، منابع اطلاعاتی داخل شهر الحویجه به السومریه نیوز گفتند: بمباران شدید مقرهای عناصر گروهک تروریستی داعش در الحویجه به فرار عناصر داعش و هلاکت مسئول تحقیقات این گروهک در این شهر منجر شد.

این منابع اعلام کردند: جنگنده های نیروی هوایی عراق براساس اطلاعات دقیق توانستند «ابوعمر العراقی» مسئول تحقیقات داعش را هنگام حضورش در یکی از مقرهای این گروهک در مرکز الحویجه به هلاکت برسانند.

این منابع تاکید کرد: این حمله همچنین به هلاکت چهار نفر از همراهان العراقی انجامید.

منابع اطلاعاتی عنوان کردند: این بمباران رعب و ترس را در میان عناصر داعش ایجاد کرد و شمار زیادی از آنها به ترک پایگاه ها و مقر خود و فرار این منطقه اقدام کردند.

گروهک تروریستی داعش پس از هلاکت فرماندهانش در حمله هوایی عراق به این شهر دچار ناامیدی شدند و نیروهای امنیتی برای آزادسازی الحویجه در جنوب غربی کرکوک آماده می شوند.

پایان پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi