شناسه خبر : 55434
جمعه 24 شهريور 1396 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حرکت جمنا در ارتباط با طیف های انقلابی

 
جمنا به حرکت درآمد/ واکنش طیف‌های جریان انقلاب به سند آسیب‌شناسی جمنا چه خواهد بود؟
 
سیاست > احزاب و شخصیت‌ها -مهر نوشت: رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی از دیدار این کمیته با تشکل‌های جریان انقلاب برای اطلاع یافتن از سند آسیب‌شناسی خبر داد.
  

نشان آنلاین:

حسین نجابت رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به آخرین تحولات این کمیته اظهار کرد: شورای مرکزی جبهه مردمی طی یک آسیب شناسی، نقاط ضعف و قوت این جبهه را بررسی و بر اساس آن، سند آسیب شناسی تنظیم کرده است.

وی افزود: جلسات کمیته سیاسی تا زمان تعیین تکلیف شورای مرکزی در تهران و شهرستان ها در فصل پاییز، برگزار خواهد شد.

نجابت درباره دیدار کمیته سیاسی جبهه مردمی با جریانات مختلف جریان انقلاب اظهار کرد: در سند آسیب شناسی تدوین شده در شورای مرکزی، راهکارهایی پیش بینی شده که این راهکارها در کمیته سیاسی بررسی می شود. پس از این بررسی، راهکار مزبور باید به اطلاع فعالین همه طیف های جریان انقلاب برسد.

رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی در همین باره افزود: بر همین اساس، شورای مرکزی و کمیته سیاسی جبهه مردمی با احزاب، تشکل ها و حتی چهره های تاثیرگذار در جریان انقلاب دیدارهایی خواهد داشت.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi