شناسه خبر : 55435
جمعه 24 شهريور 1396 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خسته از اینطور وام مسکن گرفتن!

حسین جعفری- به خدا جانباز 50 درصد هستم. از دریافت زمین بنیاد روحم خبردار نبود. کسی دیگر بنام من گرفته بود.

حال می گویند شما 84 متر زمین گرفتید. به ناچار قبول کردم برای ودیعه 12 میلیون گرفتم. حالا می گویند باید اون 12 تومان را تسویه بکنید با سود آزاد تا وام جدید خرید به شما بدیم.

 از کجا بیارم اون وام رو تسویه کنم؟ بعد می خواهند 70 تومان وام بدن. به گفته کارمند مسکن، بانک همیشه قیمت ملک خریداری شده توسط جانباز را کمتر کارشناسی می کند.

پس من باید حداقل یه منزل 250 میلیونی بخرم تا توانم بعد از تسویه آزاد وام قبلی بتونم 70 میلیون وام خرید مسکن بگیرم و کاملا قبول دارند که مستاجرم.

از کجا ؟... ما نیز خدایی داریم و سر پل صراط خدایی هست.

جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، مسئول اشرافی فقط خدمت اشرافی به اشراف ارائه میکند. آنها که با قدرت اشرافی قدرت نمایی میکنند میگویند جنگ تمام شد و انقلاب تمام شد و حالا کسانی پشت میزها نشستند که جنگ و انقلاب را تمام شده دانسته و طوری توسط شبکه های اینترنتی و روزنامه های اجاره ای مغز عده ای از مردم را شستشو دادند که برخی ذخیره های واقعی انقلاب باور کردند جنگ و انقلاب تمام شده و باید شرط آنها را برای حفظ شهرت و کار و زندگی باور کنند از اینرو برخی افراد نادانسته و دانسته برای حفظ شهرت و کار و زندگی با ذخیره های واقعی انقلاب در تضاد فکری و حذف افکار دوستان انقلابی قرار گرفتند تا با همین افراد اشرافی به ظاهر مومن که پشت میز هستند به وضعیت قبل از انقلاب برگشت تا خدمت به غیر اشراف نیز قابل ارائه گردد.
انگار فریب های شیطان در طول تاریخ را مرور میکنیم که افراد ناپخته و ریاضت نکشیده اما بالا نشین براحتی فریب شهرت و خود باختگی را میخورند انگار ترفندهای معاویه و یزید و طلحه و زبیر با مردم را شاهدیم که هرچه امامان میگویند عده ای کر و کور و لال هستند تا کار و زندگی و شهرت و بالا نشینی که از پابرهنه ها بدست آوردند در کار و آرزوی شهرت و مختصر تجملات بدهند اما عده ای معدود گمنام و همیشه پابرهنه و پشت به دنیا و رو به آخرت ریاضت کشیده و دنده خرد کرده قدر عافیت بدانند قادرند هدایت الهی را درک کنند.
وعده کیفر الهی سهمگین و متناسب با آه و ناله مظلومان طوری نازل میشود در حالیکه اشراف آرزو میکنند همان یک لا قبای روز اول را داشته باشند اما میگویند بلاها ناغافل نازل شد اگر فرصت و آگاهی داشتیم توبه کرده بودیم اما فرصت ها در خوشحالی شهرت و مال اندوزی و ستم به این و آن هدر رفته است.
سلام
من هم جانباز ۵۵ درصد وبه خدا مستاجرم و خود بنیاد هن قبول داره که مستاجرم ولی وام مسکن بم نمیدن کد جانبازی ۰۶۱۲۰۰۵۵۱۱
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi