شناسه خبر : 55436
جمعه 24 شهريور 1396 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما به جریان میانمار بی تفاوت نیستیم!

خبرگزاری میزان- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که آیا از نظر جغرافیایی و مکانی، امکان حضور ما در میانمار وجود دارد یا خیر و شما یقین بدانید که اگر برای ایران این امکان وجود داشت، حتما مثل سوریه در میانمار هم حاضر شده و از مظلوم دفاع می‌کردیم.

ایران در سوریه تمام توان خود را نشان نداد/ اگر امکان داشت در میانمار هم مثل سوریه حاضر می‌شدیم

  حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به حوادث فاجعه‌آمیز میانمار اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به ماجرای میانمار و جنایت وحشیانه و ددمنشانه دولت و ارتش این کشور علیه مسلمانان به هیچ عنوان بی‌تفاوت نیست همانگونه که تاکنون از همه ابزارهایی که در اختیار داشته برای پایان دادن به این کشتار استفاده کرده است.

  وی با بیان اینکه مهمترین اصل نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است، افزود: ما باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که آیا از نظر جغرافیایی و مکانی، امکان حضور ما در میانمار وجود دارد یا خیر و شما یقین بدانید که اگر برای ایران این امکان وجود داشت، حتما مثل سوریه در میانمار هم حاضر شده و از مظلوم دفاع می‌کردیم.

  جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما در بحرین و یمن هم دیدیم که چه بلایی بر سر مردم می‌آورند اما شرایط برای حضورمان در آن مناطق مهیا نبود، خاطرنشان کرد: البته جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز همه توان خود را نشان نداد و تنها به صورت مستشاری وارد عمل شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در پایان گفت: استکبار جهانی می‌ترسد که انقلاب اسلامی آنقدر قوی شود که کسی جرات تعرض به مسلمانان در هیچ نقطه‌ای از جهان را نداشته باشد و البته ما در حال حرکت به این سمت هستیم.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi