شناسه خبر : 55450
شنبه 25 شهريور 1396 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با مدافع جانباز حرم

مرکز خراسان شمالی فرماندار شیروان در دیدار جمعی از مسئولان شیروان با سید محسن مرتضویان جانباز قطع نخاعی مدافع حرم گفت: مدافعان حرم نشان دادند که پرورش یافته مکتب عاشورا هستند و هیچ گاه از اعتقادات و باور دینی خود و دفاع از حریم ولایت دست نمی‌کشند.

عباسعلی صفایی با بیان اینکه امروز جانبازان و شهدای مدافع حرم به‌عنوان بهترین الگو و اسوه برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: باید زمینه معرفی هرچه بیشتر این عزیزان را برای نسل جوان فراهم کرد چرا که مدافعان حرم راه مقاومت و جهاد در راه خداوند را انتخاب کردند و قطعا در پیشگاه خداوند متعال از آبروی زیادی برخوردار هستند.

جانباز مدافع حرم سید محسن مرتضویان نیز در این دیدار با تشکر از مسئولان و مردم شیروان گفت: دفاع از حرم و نظام اسلامی، وظیفه دینی هر ایرانی است و بنده هم افتخار می کنم در این راه به درجه جانبازی نایل شدم. مرتضویان افزود: قطعا امروز امنیت و اقتدار مملکت ما به واسطه رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب است که دشمن حتی فکر حمله و تجاوز به خاک ایران را از ذهن خود دور کرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi