شناسه خبر : 55456
شنبه 25 شهريور 1396 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماده 38 برای پرسنل کادر نیروهای مسلح موضوعیت ندارد

س - با سلام و خسته نباشید .اینجانب جانباز 55 در صد هستم .در کانال یک سری متن های مسولین رو در میگذارید که اصلا صحت نداره و آمار و اطلاعاتی که ذکر میشه بقال سر کوجه هم آمار و اطلاعاتشون بهتر از،مسولین بنیاد هست و چه کسی مسول رسیدگی به دروغ های اینها هست ؟؟آیا جز این است که این آمار و اطلاعات فقط به منفعت خودشون منشتر میکنند ؟ چه کسی باید به مشکلات جانبازان رسیدگی کنه ؟
ج- سلام این بخشها به عنوان خبراست تا جامعه ایثارگری از ادعاهای مطرح شده مطلع شوند. به برخی از آنان ایراد جدی داریم که پاسخ داده می شود. در نظر سنجی ها هم ابطال  برخی از این  ادعاها را ایثارگران پاسخ می دهند. اما نمی توان همه آنها را غیر واقعی دانست . به هر حال خدماتی در حال انجام است  که این خدمات هم کم نیست و ایثارگران هم از آن بهره می برند.

 

 

س - سلام پدرم جانباز ۲۵ درصد میباشد و بازنشسته سپاه پاسداران آیا ماده ۳۸ شاملش میشه ؟
ج- سلام  ماده 38 برای پرسنل کادر نیروهای مسلح موضوعیت ندارد. اگر حالت اشتغال باشند به نوعی برای آنان  اجرا شده  هر چند ناقص و باید نواقص آن رفع شود.

 

س - سلام بزرگوار ضمن تشکر از زحمات بی شایبه حصرتعالی بفرمایید اینکه در تبصره ماده ۵۱  به ایثارگران حالت اشتغال ۲۵ درصد حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت نمیشود برطرف نشده است الان تو اداره ما بنیاد مستضعفان به جانبازان حالت اشتغال این مبلغ رو نمیدهند میگویندتو قانون اومده تعلق نمیگیرد آیا این قانون تغییر نکرده ؟؟
ج- سلام خیر این قانون تغییر نکرده است و همچنان جانبازان و آزادگان مشمول قانون حالت اشتغال از این فوق العاده محروم هستند.

 

س - باسلام.اینجانب چانباز سی درصد وشاغل بیمارستان بودم وباتوجه به اینکه سنم به پنجاه سال نرسیده بودوسه ماه قبل از ۵۰سالگی بازنشست میشدم با سی سال خدمت کامل.متاسفانه ازقانون زیر پنجاه سال بعلت اطلاع نداشتن ۷روز مانده به بازنشستگی اقدام کردم ولی به نتیجه نرسید وهم اکنون هم یک میلیون ازحقوقم کسرشده.آیا میتوانم به دیوان عدالت شکایت کنم.آیا کمک مالی حقوقی میتوانم ازبنیاددریافت کنم.به چه نحوی.
ج- سلام  اگر تقاضای خود را قبل از تکمیل سنوات بازنشستگی تا سی سال داشته اید این موضوع قابل پیگیری در دیوان عدالت اداری است .

 

اینستاگرام
باسلام بنده درسال62مجروه شودم ودرسال78 بازنشت درسال82مشمول بند ب ودرسال991 مشمول بند ج ازکارافتاده کلی وسعبولالج بکن گفتند چون شما 60ساله شودهاید حالت انتقال نمی‌شوید نه پاداشتی ونه مرخصی درصورتیکه من بانوان مدارک قبلی در بند ب آیا میتوانم بدیوان شکایت کنم وحقم را دریافت کنم منرا راهنمای کنید خدا نگهدار شما
متهم حالت استقلال نشود واداشت ومرخصیهارا هم نگرفتم آیا ماده38 بکن تخلف میکرد یا نه آشنا بوزرکوار جواب. بسیار سپاسکوزارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi