شناسه خبر : 55459
شنبه 25 شهريور 1396 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هفت کتاب پر از یاد شهدا

مجموعه هفت جلدی سیره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، کتاب هایی است که به همت دکتر فاطمه بداغی و برخی همکاران دیگرشان جمع آوری شده و با یاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

سه جلد اول این مجموعه را انتشارات آرمان براثا و بقیه را انتشارات آرزوی دیدار منتشر کرده اند.

در این مجموعه، هر عنوان به موضوعی خاص اختصاص پیدا کرده و به ترتیب، ولایت مداری، حق الناس، جهاد نفس، صداقت و راستی، حقوق و تکالیف متقابل مردم و مسئولین، قانون پذیری و اجرای قانون و بالاخره حقوق و مسئولیت های زن در سیره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

آنگونه که در این کتاب ها اشاره شده است، معرفی الگوهای اسلامی انسانی دوران معاصر و ارائه سبک زندگی ایرانی - اسلامی با توسل به فضائل شهدا از جمله اهداف انتشار این مجموعه بوده است.

در این مجموعه، هر مبحث به زیرشاخه های متعددی تقسیم شده و در هر کدام از آن ها ابتدا، موضوع از منظر آیات و روایات مورد بررسی قرار گرفته و سپس در سیره شهدا، نمونه هایی برای تکمیل بحث، مورد اشاره و نقل مستقیم قرار گرفته است. منبع هر نقل قول نیز به طور کامل در پانویس ها آمده تا علاقمندان بتوانند به منابع اصلی به راحتی دسترسی داشته باشند.

قیمت این دوره 7 جلدی 66000 تومان است که می توان آن ها را از کتابفروشی های معتبر و یا نمایشگاه های کتاب با قیمت کمتری خریداری کرد. روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با شماره تلفن 88342312 علاقمندان را برای تهیه این مجموعه یاری خواهد کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi