شناسه خبر : 55495
چهارشنبه 29 شهريور 1396 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراض شدید بازنشستگان به جعفرزاده ایمن آبادی

اعتراض و واکنش شدید بازنشستگان به جعفرزاده نماینده رشت در روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان باعث شد تا وی به سرعت سالن همایش را ترک کند.

فاش نیوز -  اعتراض و واکنش شدید بازنشستگان  به «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده رشت در روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان باعث خروج فوری وی از سالن همایش شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، یکی از نمایندگان لیست امید است که اخیرا" با برگزاری مراسم جشن تولد برای صفحه اینستاگرامش موجب تعجب بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است و افکارعمومی در فضای مجازی با ابراز تاسف از این مسئله نسبت به تقلیل جایگاه و شأن نمایندگی در مجلس با چنین رفتارهایی وی را مورد انتقاد شدید قرار داده اند.

ظریفی با اشاره به جشن تولد برگزار شده از سوی یکی از اعضای ائتلاف امید پرسیده است شما چه تصویری از «مجلس امید» در ذهن دارید؟ تصاویری که در ذهن من مانده اینهاست: نطق «دختر صفدر» درباره سهم خودش، پدر و همسرش از سفره انقلاب، ثبت نام شجاعانه رئیس فراکسیون امید در لیست ناطقان میان دستور. دفاع «پدرِ پسرِ ژن خوب» از «پسرِ پدرِ ژن خوب» پشتک وارو و زدنِ فن «آفتاب‌مهتاب» برای گرفتن «عکس سلفی» با یک مقام غربی. دفاع نایب رئیس «آقازاده» از «استعداد آقازادگان» و گل سرسبدشان: «جشن فالوئر» غلامعلی جان. وای بر ما، وای بر شما.

نکته تلخ افتضاح «سلفی حقارت» و «جشن فالوئر» این است که متأسفانه کسانی که ظاهر و اسم ورسم جانبازی و ایثارگری و روحانی دارند مرتکب این موارد شده اند که این ظلم و جفای به اقشار مختلف ایثارگران است چرا که قاطبه ایثارگران از طبقات محروم جامعه و بسیج مستضعفین مورد علاقه امام و رهبری هستند که فشار اقتصادی سال های اخیر را افزون بر دردها و مشکلات بسیار ناشی از مجروحیت و جانبازی، در کنار مردمی که از جنس خودشان هستند تحمل می کنند و بلکه یارو کمک کار آنان نیز بوده و هستند.

گفتنی است غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی که به عنوان جانباز نیز روی ویلچر نشسته است، علاوه برچنین اقداماتی، لغزندگی سیاسی و جانبداری های اخیرش از سران فتنه نیز مورد انتقادات شدید واقع گردیده است.

وی که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری 92 فردی اصولگرا شناخته می شد، با اینکه تا پیش از این انتخابات بارها خطر روی کار آمدن شخص روحانی را به دیگران گوشزد می کرد اما درست پس از پیروزی روحانی در انتخابات سال 92 با چرخشی 180 درجه ای به حامیان جدی وی بدل گردید به طوری که از تریبون مجلس در مدح وی و کابینه اش اقدام به شعر خوانی و مدیحه سرایی کرده بود.

اینستاگرام
اينقدر بخور بخورها بر انسان تاثير مي گذارد كه به يكباره شمر بن ذي الجوشن رزمنده قديمي قاتل امام حسين ع مي شود. روزگار ما درسهاي زيادي دارد كه بايد به آن توجه كرد.
بنام خدا
با سلام وعرض ادب واحترام خدمت تمامی ایثارگران عزیز وبزرگواران سایت زحمت کش فاش نیوز
آقا این جناب جعفر آبادی ابتدای انتخابش شعار زیبا میداد الان دیگر نیازی به انتخاب مجدد ندارد لذا هرچه دلش بخواهد میکند ومینویسد ومیگوید شان جانبازی کیلوی چند برادران عزیز . ایشان تا زمانیکه کسی نمیشناخت وکسی ایشان را نمیشناخت . شعار انچنانی میداد . حاضرم شرط ببندم الان جانبازی مثل شرایط خودش به درب خانه اش مراجعه مند اگر ایشان را پذیرفت هرچی دلتون خواست به بنده حقیر خدا بگوئید . ایشان اگر میتونست ویلچرو که نماد ایثار ومقاومت وفداکاری است دور میریخت عزیزان
جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی
ایشان فردی است که ما جانبازان زیر بیست و پنج درصد را زیاد خواه خواند ...واقعا جای تاسف است که بخاطر یک ویلچر ودر این مقام این گونه رفتار حقیرانه دارد
خواسته بیشتر دیده شود مثل شعری که در مدح شیخ سرود از تریبون مجلس
جناب جعفرزاده نماینده محترم رشت درمجلس شورای اسلامی..میدانی دررشت چقدرفقیرودردمندداریم؟راه دورنرویم دربین دوستان وجانبازان که شمامیشناسید چقدر گرفتارند؟؟؟ جانباز ویلچرنشین مجلس فقروگرسنگی بیدادمیکند!نماینده محترم این دنیابرای امثال من وشماتمام شده بزچرا؟؟؟
من اهلیت رشتی هستم ، بعنوان یک رزمنده از ابان ماه ۹۵ یک درخواست دادم تا در صورت امکان رسیدگی و راهنمایی کند
اما دریغ از یک جواب ؟!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi