شناسه خبر : 55501
دوشنبه 27 شهريور 1396 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی ازکار افتادگی 400جانباز خوزستانی

با اعزام کمیسیون پزشکی به اهواز ، وضعیت400جانباز خوزستانی برای تعیین درصد و میزان ازکارافتادگی بررسی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: در این کمیسیون که با حضور تیم پزشکی متخصص اعزامی از مرکز در محل مجتمع توانبخشی جانبازان ضایعات نخاعی خوزستان به مدت 2 روز برگزار شد پرونده ها و اسناد ارائه شده توسط متخصصان مورد بررسی مجدد قرار گرفت.
عبدالرضا فرجیان افزود: نتیجه بررسی کمیسیون پزشکی اعزامی از تهران ، در چند روز آینده از طریق پیامک به این جانبازان اعلام می شود.
وی گفت: درخواست اعزام کمیسیون پزشکی به خوزستان برای بررسی درصد و میزان کارافتادگی جانباران به صورت منظم صورت می گیرد ولی همواره استان در اولویت بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان افزود: 33هزار و 880 جانباز در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرونده دارند که معادل 6 درصد کل جانبازان کشور است.
وی با بیان اینکه تعدادی از جانبازان استان هنوز تعیین درصد نشده و یا به میزان درصد اعتراض دارند ابراز امیدواری کرد با اعزام منظم کمیسیون پزشکی ، همه جانبازان تعیین درصد شوند.
استان خوزستان با 15 هزار و 248 شهید ، پس از تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس قرار دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ، مجموع کل ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدا به همراه خانواده تحت تکفل آنها در استان خوزستان را حدود 200 هزار نفر عنوان کرد.
استان خوزستان خاکریز اول هشت سال دفاع مقدس بود به گونه ای که حدود دو سوم شهدای کشور در مناطق عملیاتی خوزستان به شهادت رسیدند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi