شناسه خبر : 55503
دوشنبه 27 شهريور 1396 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدار سردارسلیمانی درباره فتنه‌انگیزی در کردستان عراق


سایت المانیتور نوشت سردار سلیمانی در دیدار مقامات کردستان عراق نسبت به تجزیه‌طلبی هشدار داده است.
المانیتور می‌نویسد: سرلشکر سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران تلاش کرده تا ماجرای جدایی اقلیم کردستان در عراق را منتفی کند.
یکی از مقام‌های حزب‌ اتحادیه میهنی کردستان گفته است سردار سلیمانی در دیدارهای خود درباره برگزاری رفراندوم در شرایط کنونی هشدار داده است. این مقام اتحادیه میهنی گفته است که سردار سلیمانی گفته که او تاکنون مانع از اقدام احتمالی شبه نظامیان علیه نیروهای کرد شده و با این حال، ممکن است که دیگر این کار را انجام ندهد.
این سایت اشاره می‌کند که فرماندهان سایر گروه‌های شبه نظامی از جمله «هادی عامری» از سازمان بدر یکی از اجزای مهم حشدالشعبی هشدار داده که عراق علیه همه‌پرسی در کردستان متحد خواهد شد و اصرار جریانات سیاسی حاکم در کردستان عراق بر رفراندوم می‌تواند به بروز یک جنگ داخلی در آن کشور بیانجامد.
یادآور می‌شود بسیج مردمی که با میدانداری سردار سلیمانی در عراق و در مقابل پیشروی‌های رعدآسای داعش صورت گرفت، موجب نجات اقلیم کردستان عراق شد اما بارزانی بعد از مهار داعش و زوال آن با تحریک محافل صهیونیستی، تبدیل به بازیچه صهیونیست‌ها برای ایجاد فتنه‌ای جدید در شمال عراق شده است.
اخیراً برخی منابع از سفر سردار سلیمانی به عراق و رایزنی با محافل عرب و کرد برای جلوگیری از فتنه‌انگیزی جدید خبر داده بودند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi