شناسه خبر : 55504
سه شنبه 28 شهريور 1396 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد رئیس فراکسیون ایثارگران از اقدام نماینده رشت

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از اقدام نماینده رشت در برگزاری جشن تولد دوسالگی اینستاگرام انتقاد کرد.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از اقدام نماینده رشت در برگزاری جشن تولد دوسالگی اینستاگرام انتقاد کرد.

حجت الاسلام نوروزی با بیان جایگاه و شان ایثارگری در کشور تصریح کرد: نباید اینگونه رفتار کرد و به جای اینگونه عکس گرفتن ها باید در کنار مزار شهدا عکس گرفت.

نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان ادامه داد: ما از این گونه رفتارها گله داریم اما نباید بزرگش کرد، اگر چه من هم به شدت با این گونه رفتارها مخالفم.

نماینده آزاده مجلس دهم با تاکید بر جایگاه والای ایثارگری در نظام اسلامی متذکر شد: ما خیلی تصمیم بر ورود بر این قضیه نداریم و اهم فکر و کار ما این است که به مشکلات جانبازان رسیدگی کنیم.

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این راه به وحدت نیاز داریم و معتقدیم که آزادگان، جانبازان و رزمندگان که سنگ زیرین حاکمیت اسلامی هستند باید از همه سلیقه ها و تفکرها مثل شهدا سبکبال پرواز کنند.

وی با انتقاد از ایجاد این گونه حواشی برای جانبازان دفاع مقدس در خانه ملت تاکید کرد: انقلاب اسلامی متعلق به هیچ دسته یا گروهی نیست و رزمندگان و ایثارگران هم متعلق به خدا و انقلاب خدایی و جان برکفان رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده ایثارگر مجلس دهم یادآور شد: همانطور که در دوران دفاع مقدس از میدان مین ها و سیم خاردارها و موانع دشمن نه تنهایی عبور و بلکه پرواز کردیم امروز هم بدون نگاه به آمریکا و متحدانش آنها را زیر پا می گذاریم و با بهره گیری از امکانات ملی و جهانی به عنوان سربازان انقلاب و رهبری از همه این موانع ایذایی باید گذشته و پرواز کنیم.

 سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که در این اوضاع معیشتی و سخت اقتصادی آیا یک نماینده جانباز نباید شان مجلس و ایثارگران را حفظ کرده و این گونه رفتارها را از خود بروز ندهد گفت: ما در اجرای فرامین رهبری به افراد، احزاب و سلیقه ها نگاه نمی کنیم و از جانبازان و ایثارگران می خواهیم از این گونه مواردی که گاها" با بی فکری و بدون مطالعه (مثل همین قضیه جشن که برگزار شد) خوداری کرده و از پرداختن به حواشی این گونه مسائل پرهیز کنند و  به آن دامن نزنند.

از نوروزی در خصوص واکنش فراکسیون ایثارگران مجلس به برگزاری جشن تولد دو سالگی اینستاگرام و موارد دیگری از این دست از سوی غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس تاکید کرد: من صحبت شما را قبول دارم و فرمایش شما صحیح است، نباید اینگونه رفتار کرد و ما از این رفتارها گله داریم اما نباید بزرگش کرد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
چه زیبا میشد این دنیا
اگر شاه و گدا کم بود
اگر بر زخم هر قلبی
همان اندازه مرهم بود
چه زیبا میشد این دنیا
اگر دستی بگیرد دست
اگر قدری محبت را
به ناف زندگانی بست
چه زیبا میشد این دنیا
کمی هم با وفا باشیم
نباشد روزگاری که
نمک بر زخم هم پاشیم
چه زیبا میشد این دنیا
نیاید اشک محرومی
زمین و آسمان لرزد
ز آه و درد مظلومی
چه زیبا میشد این دنیا
شود کینه ز دلها گم
اگر بشکستن پیمان
نگردد عادت مردم...








حاج آقا نوروزی از شما درخواست داریم تکلیف خدمت سربازی فرزندان ایثارگر را روشن بفرمائید. ممنون
جناب آقای حاج آقا نوروزی ، رئیس محترم فراکسیون ایثارگران مجلس ، در بند چ ماده 88 قانون برنامه ششم در در قسمت سمیه رزمندگان ، اسم همسر رزمنده حذف شده لطف بفرمایید تکلیف ما را مشخص کنید یا همس و فرزند همه ایثارگران را شامل کنید یا اینطور همسر و فرزند را قلع و قمع نکنید ارزش همه ایثارگران و ارزش کاری که کردند یکسان است مجلس میتواند این قضیه را حل کند تمام جانبازان زیر 25 درصد را به 25 برساند.مشکل همه حل میشود. با تشکر
با سلام
از فراکسیون محترم ایثارگران انتظار این است به مناسب هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران حداقل یک قانون مثبت هم برای جانبازان زیر25% به تصویب برسانند و "تسهیلات جانبازان 25% رو به همه جانبازان زیر25% تسری بدهند "
و برای همه جانبازان زیر25% و خانواده هایشان کارت شناسایی صادر کنند .
ســــــلامــ علیکــمـ بمــاصبـرتمــ. دوســـــــــــال گذشت بانهایت تاسف وتـأثرامروزسی ویکمـ شهـــریورمــاه نودوشش مصــادف است بابــرخوردپلیس بسبک آمــریکائی نسبت به پاشیدن اسپـریه فلفل به ســروصورت اینجانب رضاامیری فارسانی فرزندشهیدراه خداوجان بازشیمیایی واعصاب وروان جنگ که قبلا درهمین سایت محتــرم نوع برخوردوچگونگی مسئلـه رابسمع مبارک همه دوستان عریزمــ وهموطنان گرانقدرمـ رسانیدم که چگونه یک گروهبان کلانتری ویک ستوان کلانتری هردوبنامهای رفیعی بدون درنظرگرفتن قانون ومقررات بدون حکم قضایی جیغ فرزندجوان من رابه آسمان بلندنمودوده ساعت ماراراهی بیمارستان کرد که همه پرسنل بیمارستان بادیدن وضعیت من وفرزندم بسبج شدندتاکاری کنندبلکه سوزش وتنگی نفس مان راتسکین دهند که بعدازترخیص ازبیمارستان مطلب رابسمع همه مسئولین رساندمـ ولی هیچکس هیچ اقدامی نکرد......ازمدیرمحترمـ سایت تقاضادارمـ کامنت حقیررانشـردهندبجهت اینکه نیروی انتظامی درروزهای گرامیداشت دفاع مقدس باافشانه فلفل ازیک خانواده شهیدتکـریمـ بعمل آوردند.
سلام.عرض ادب واحترام خدمت حاج آقانوروزی.عرض تسلیت سالارشهیدان آقاامام حسین ع وگرامی داشت هفته دفاع مقدس .جناب نوروزی ریاست محترم امورایثارگران درمجلس شورای اسلامی شما رابه خون همه ی شهدای همرزممان قسم می دهم عنایت ویژه ای نسبت به ایثارگرانی که به هرعلت باتاخیراقدام به تشکیل وتکمیل پرونده نموداندداشته باشید.تابعدازگذشت سالیان دوندگی احقاق واعاده ی حق شده باشم وبیشترازاین مدیون خانواده ام نباشم/بااحترام جانبازاعصاب وروان وگوشها استان لرستان
سلام

اولين اقدام جهت رسيدگي به جانبازان زير 25 درصد اهداي کارت شناسايي است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi