شناسه خبر : 55510
دوشنبه 27 شهريور 1396 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهکارها جهت رفع بیکاری ایثارگران

بررسی وضعیت اشتغال و اتخاذ  راهکارها جهت رفع بیکاری ایثارگران

وضعیت اشتغال جامعه ایثارگران بررسی شد

خبر ۲۵ شهریور ۹۶: بررسی وضعیت اشتغال و اتخاذ راهکارها جهت رفع بیکاری ایثارگران

در دومین نشست تخصصی اشتغال بنیاد؛ وضعیت اشتغال جامعه ایثارگران بررسی شد
به منظور بررسی وضعیت اشتغال جامعه ایثارگران، دومین نشست تخصصی کارکنان حوزه‌ی اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مدیرکل بنیاد استان برگزار شد.

 به گزارش ایثار واحد قزوین، به منظور بررسی وضعیت اشتغال و اتخاذ راهکارها جهت پیگیری رفع بیکاری جامعه ایثارگران، دومین نشست تخصصی کارکنان حوزه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مدیرکل بنیاد استان برگزار شد.

 در این جلسه، حقایق‌پور با بیان اینکه مشکل اشتغال بارها از زبان مسوولان و مردم مطرح شده و امروز مهمترین چالش کشور محسوب می‌شود، گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز براساس این شرایط، با مشکلات بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در حوزه‌ی اشتغال جامعه ایثارگران قوانین خوبی داریم ولی باید اجرای آنها توسط مسوولان دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوبی عملیاتی شود.

 این مسوول با اشاره به اینکه ایجاد شغل از مهمترین درخواست‌های جامعه ایثارگران می‌باشد، گفت: این خواسته به حق آنها است و بایستی با همکاری مسئولان بسترهای لازم برای رفع این مشکل فراهم شود.

 وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در اشتغال‌زایی ایثارگران در شرکت‌های خصوصی وجود دارد، افزود: متاسفانه در خصوص جذب جامعه هدف بنیاد در این شرکت‌ها قوانین خوبی نداریم که بایستی در این راستا اقدامات لازم توسط نمایندگان مجلس در شورای اسلامی صورت بگیرد.

 حقایق‌پور با بیان اینکه نباید در اشتغال‌زایی جامعه ایثارگران خود را محدود به قوانین کنیم، گفت: باید با برقراری ارتباط متقابل با مسوولان از همه‌ی ظرفیت‌ها و راهکارهای موجود بهره بگیریم تا بتوانیم بیکاری این قشر معظم جامعه را برطرف نماییم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه حوزه اشتغال ایثارگران واحد پرتنشی است، افزود: کارکنان این واحد باید با سعه صدر و صبوری در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران اقدامات لازم را انجام دهند.

 در ادامه این جلسه، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گزارشی از عملکرد کارکنان واحد اشتغال ارایه کرد و به تشریح فعالیت‌های این معاونت پرداخت.

منبع: isaar.ir

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi