شناسه خبر : 55529
سه شنبه 28 شهريور 1396 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درمان 49 ایثارگر توسط پروفسور گرجی و کلینگ هاوس

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام امور درمانی برای 49 ایثارگر توسط پروفسور گرجی و پروفسور کلینگ هاوس، جراح و متخصص مغز و اعصاب از آلمان و تیم پزشکی ایرانی خبر داد.

ایرج عربی گفت: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بر اساس استراتژی هدف گذاری شده در درمان ایثارگران عزیز، دعوت از اساتید معتبر بین المللی در برنامه‌های جاری معاونت بهداشت و درمان بنیاد پیگیری و اجرا می‌شود.
وی افزود: بر همین اساس ویزیت و درمان خانواده معظم شهدا و جانبازان معزز توسط پروفسور گرجی و پروفسور کلینگ هاوس جراح و متخصص مغز و اعصاب از آلمان و تیم پزشکی ایرانی به مدت 3 روز در بیمارستان فوق تخصصی خاتم النبیاء (ص) انجام پذیرفت.
مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتها گفت: در این دوره زمانی ۴۹ نفر از خانواده معظم شهدا و جانبازان معزز مورد عمل، ویزیت و مشاوره درمانی قرار گرفتند و ۲۳ نفر از این عزیزان کاندید عمل جراحی برای دوره بعد شدند./ایثار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi